ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استانهای فارس و کهگیلویه وبویراحمد با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
کد خبر: ۷۷۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ 13 August 2019

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی ارشد نظامی استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با حسین کلانتری دیدار کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: آماده هر نوع همکاری برای کمک به ارتش هستیم‌.

وی عنوان کرد: موقعیت توپوگرافی استان محلی مناسب برای آموزش تکاوران و آموزش نیروهای رزمی ارتش است.

استاندار با اشاره به اینکه این استان بیش از یک هزار و ۸۸۰ شهید والامقام به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد، افزود: از این تعداد ۲۶۶ شهید ارتشی بودند.

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرد و امروز ما باید خود را مدیون این مردم بدانیم و با تمام توان در راه خدمت صادقانه گام برداریم.

کلانتری با تاکید بر اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به سلحشوری و دفاع از نظام و ارزش ها شهره هستند، عنوان کرد: ارتش در دوران جنگ در کنار سایر نیروهای نظامی از جمله بسیج، سپاه و نیروهای مردمی با تمام قوا و قدرت از ارزش ها و مرزهای کشور دفاع کردند.
کلانتری افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از فرزندان این استان در ارتش مشغول خدمت هستند،راه اندازی کانون بازنشستگان و توجه به این قشر خدوم ضروری است و آماده هر نوع همکاری برای راه اندازی این کانون و حمایت از فرزندان شایسته ارتش در استان است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پایان امنیت و آسایش همه جانبه امروز در ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگری و جانفشانی فرزندان غیوری دانست که با تمام وجود و توان از مرزهای جغرافیایی،دینی و اعتقادی دفاع می کنند و باید شکرگزار این نعمت امنیت بود.

دیدار بالاترین مقام ارتشی کهگیلویه و بویرلحمد و فارس با استاندار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار