کد خبر: ۷۷۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 12 August 2019

کشتی گیران جوان مازندرانی از امروز در آوردگاه جهانی استونی به روی تشک رفته اند.
مسابقات 5وزن نخست رقابتهاي كشتي آزاد جوانان قهرماني جهان از امروز در شهر تالین استوني آغاز شد که 4کشتی گیر مازندرانی به مصاف حریفان می روند.

در وزن 57 كيلوگرم امير پرسته در دور نخست با نتيجه 12 بر صفر برايدن تود از كانادا را مغلوب كرد. وي در دور بعد با نتيجه 8 بر 7 مغلوب آديلان عسكراف از قزاقستان شد و بايد منتظر حضور حريفش در ديدار فينال باشد تا وي نيز شانس ادامه كار براي مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 70كيلوگرم که 23کشتی گیر شرکت کرده اند محمدصادق فيروزپور در دور نخست با نتيجه 11برصفر سيمون ووتكوفسكي از لهستان را از پيش رو برداشت.

وي در دور دوم به مصاف برنده كشتي ميان سنجر دوسجانوف از قزاقستان و اوتاري باگوري از گرجستان مي رود.

در وزن 79کیلوگرم که 24نفر حضور دارند عبداله شیخ اعظمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف فاتح بنفرد جلاه از الجزایر می رود.

در وزن 97کیلوگرم که 21کشتی گیر شرکت کرده اند، عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با رحمان روسیدانمو از چین مبارزه می کند و در صورت شکست این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان یاروسلاو اسلاویکوسکی از بلاروس و گیوی گوگوبریشویلی از گرجستان می رود.

قرار بود در وزن 65کیلوگرم امیرمحمد یزدانی برای کشورمان در این رقابتها کشتی بگیرد که به علت دیر حاضر شدن روادید این کشتی گیر، امیرحسین مقصودی به جای وی به روی تشک رفته است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار