مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه جامعه رسانه‌ای قم متشکل از جوانان پویا و انقلابی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مسیر نظام اسلامی گام بر می‌دارند، گفت: از اهالی رسانه انتظار است که در مسیر تقویت روحیه نشاط و امید بیش از پیش گام بردارند.
کد خبر: ۷۷۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵ 10 August 2019

به گزارش تابناک قم، سید موسی حسینی کاشانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص حمایت از حرکت ها و برنامه های مردمی در راستای تقویت فرهنگی دینی گفت: شهر قم دارای جایگاه خاص فرهنگی و دینی در کشور است و برای اینکه این شهر به جایگاه والای خود برسد باید همه مردم مشارکت و همراهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به تدوین طرح های مختلف در راستای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در شورای فرهنگ عمومی و قرارگاه 19 دی گفت: در این طرح ها وظیفه دستگاه های مختلف در حوزه عفاف و حجاب مشخص شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت و یادآور شد: در این روز فرصتی فراهم می‌شود تا از زحمات اهالی رسانه که با عشق در این عرصه متحمل زحمات طاقت فرسایی می شوند قدردانی شود.

وی بیان کرد: خبرنگاران چشم مردم و بازوی توانمند مسؤولان برای پیگیری مطالبات هستند و نقش و جایگاه اهالی رسانه بر کسی پوشیده نیست.

حسینی‌کاشانی با اشاره به اینکه جامعه رسانه‌ای قم متشکل از جوانان پویا و انقلابی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مسیر نظام اسلامی گام بر می‌دارند، خاطرنشان کرد: از اهالی رسانه انتظار است که در مسیر تقویت روحیه نشاط و امید بیش از پیش گام بردارند.

وی با اشاره به تعداد رسانه های فعال در قم اضافه کرد: در حال حاضر ۳۰۰ نشریه مکتوب، ۳ روزنامه محلی، ۳ روزنامه سراسری و ده‌ها دوهفته نامه، ماهنامه و فصلنامه تخصصی در قم فعالیت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار