عضو کمسیون تطبیق و بررسی مصوبات دولت گفت: در شرایط جنگ رسانه‌ای تمام عیار علیه کشور، اهالی رسانه به عنوان خط مقدم این عرصه طلایه داران دفاع از کشور هستند.
کد خبر: ۷۶۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ 07 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، سید سعید حیدری طیب با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه اظهار کرد: در دنیای شبکه‌ای و محصور شده توسط رسانه‌ها، بیشترین هجمه‌ها علیه افکار عمومی سایر کشور‌ها توسط امپراطوری‌های رسانه اى اعمال می‌شود و اگر نبودند خبرنگاران و اساساً اهالی رسانه‌ای دلسوز و متعهد به ایران، اسلام و انقلاب، ما در این نبرد مغلوب شده بودیم.

وی خبرنگار را چشمان بینای مردم چه در ارتباط با مطالبه‌گری از مسوولان در داخل و چه جریان سازی رسانه‌ای در خارج از مرز‌ها عنوان و تاکید کرد: این قشر علی‌رغم مشکلات متعدد صنفی و معیشتی به دلیل دل در گرو انقلاب و ایران داشتن، همواره به عنوان یکی از ارکان جدی دموکراسی سعی در اصلاح امور داشته‌اند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بر این باور است که پیدایش رسانه‌های نوین عملاً اهمیت محتوا و فرم‌های رسانه‌ای را بیش از پیش کرده است و اینجاست که اهمیت داشتن استراتژی رسانه‌ای دقیق و بلند مدت باید مورد توجه قرار گیرد.

حیدری طیب تاکید کرد: امروز، جنگ، جنگ روایت‌هاست و رسانه‌هایی موفق هستند که بتوانند روایت‌های دقیق‌تری ساخته و روایت خود را غالب کنند، از این روزن، امید است، رسانه‌های کشور در ساختن روایت‌هایی که بتوانند جریان سازی کرده و صدای ایران و اسلام را به گوش دنیا برسانند، وارد میدان شده و موثر واقع شوند.

حیدری طیب در پایان مجلس آینده را مجلسی دانست که بدور از شعار زدگی و شوآف، برای پیگیری مسائل صنفی اهالی رسانه اقدام کرده و مصوباتی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار