معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به نظرسنجی امنیت و بررسی‌های میدانی گفت: استان فارس از لحاظ شاخص احساس امنیت در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۷۶۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 06 August 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی فارس گفت: سلامتی و امنیت دو نعمت گرانبهاست؛ امروز با وجود همه تهدیدهای خارجی، در کشور امنیت برقرار است.
وی ادامه داد: ایجاد امنیت پایدار تحقق نخواهد یافت مگر با همکاری مسئولین و مردم؛ اگر به پیشگیری اهمیت دهیم جرم اتفاق نمی‌افتد.
فرماندار شهرستان اقلید در این مراسم گفت: هیچ دستگاهی به تنهایی نمی تواند تامین کننده امنیت باشد؛ با همکاری مسئولین، مردم و مدیریت نیروی انتظامی این امر تحقق می یابد.
خلیل بزرگی ادامه داد: پست و منصب ها مانند ابرها زود گذرند و این خدمت صادقانه است که پا برجا می ماند و در هر منصبی که هستیم جانب انصاف را رعایت کنیم.

سرهنگ خسرو رزمجویی، فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان اقلید نیز در این مراسم گفت: نوسازی و تجهیز خودرویی، بهسازی اماکن نیروی انتظامی، افزایش میزان مشارکت های اجتماعی که نتیجه آن ارتقای امنیت در شهرستان بود در مدت فعالیت اینجانب با کمک همکاران زحمتکش اتفاق افتاد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اقلید محور برنامه های خود را افزایش امنیت و رضایت مردم عنوان کرد.
شهرستان اقلید در فاصله ۲۶۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار