فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در گردهمایی فعالان فضای مجازی؛
سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری در اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی شهرستان لنده با اشاره به بحث مهم فضای مجازی گفت: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است که مهمترین تاکید مقام معظم رهبری است لذا در این فضای باید ورود هوشمندانه داشت.
کد خبر: ۷۶۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 31 July 2019

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: امروز حضور فعالانه جوانان در عرصه های مجازی باعث انفعال دشمن در این عرصه و پیروز خواهد شد.

حضور فعالانه جوانان در فضای مجاز ی باعث انفعال دشمن می شود+تصویر

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری در اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی شهرستان لنده با اشاره به بحث مهم فضای مجازی گفت: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است که مهمترین تاکید مقام معظم رهبری است لذا در این فضای باید ورود هوشمندانه داشت .

وی افزود: وقتی مقام معظم رهبری در این حوزه تاکید فراوان دارند باید در این فضا به فرصت های پیش رو کمک کنیم و تهدیدات را خنثی کنیم که هم می توانیم کار آفندی کنیم و هم پدافندی.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: امروز وظیفه ما در عرصه فضای مجازی باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری چندین برابر شده است.

وی اظهارکرد: حضور فعال جوانان در عرصه های مجازی در جهت تقویت جبهه انقلاب اسلامی می تواند نقش موثری در تبین ارزش ها و آرمان های انقلاب داشته باشد که این حضور باید سازماندهی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار