رئیس دانشگاه ایلام؛
رئیس دانشگاه ایلام گفت: با توجه به شرایط خاص مالی که وجود دارد، روند توسعه دانشگاه بر اساس برنامه مدون ادامه خواهد داشت و در این زمینه هیچ کوتاهی صورت نخواهد گرفت.
کد خبر: ۷۶۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 30 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ جلسه شورای دانشگاه با حضور دکتر علی‎اکبری رئیس دانشگاه، حجت‎الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین، روسای دانشکده‎ها و مدیران صبح دیروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در این جلسه دکتر علی‎اکبری با تأکید بر اینکه اتاق مدیریت دانشگاه شیشه‎ای است و برای همین هیچ پنهان کاری صورت نمی‎گیرد، اظهار کرد: همانطور که همه استحضار دارند در زمینه مالی در سال جاری مشکلاتی وجود دارد، لذا باید دانشگاهیان مثل یک خانواده و با همفکری و هم‎افزایی برای حل مشکلات دانشگاه و از جمله کاهش هزینه‎‎ها و توسعه درآمدهای اختصاصی گام بردارند.

دکتر علی‎اکبری با اشاره به افزایش حقوق اساتید و کارکنان دانشگاه در اواخر سال گذشته، بیان داشت: افزایش حقوق‎های اساتید و کارکنان (رسمی، پیمانی و قراردادی) در اواخر سال گذشته زمانی انجام گرفت که بودجه سال جدید بسته شده بود، اما علیرغم این مهم ما آگاهانه و در قالب فوق‌العاده مناطق مرزی و فوق‌العاده بند «ث» ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه، بالاترین رقم را تصویب کردیم.

رئیس دانشگاه، با تأکید بر استمرار روند توسعه دانشگاه، گفت: علیرغم شرایط خاصی که وجود دارد، روند توسعه دانشگاه بر اساس برنامه مدون ادامه خواهد داشت و در این زمینه هیچ کوتاهی صورت نخواهد گرفت.

دکتر علی‎اکبری، با اشاره به کمک‎های مالی مدیران ستادی وزارت علوم به دانشگاه ایلام در چند سال اخیر، بیان کرد: برای تحقق اهداف توسعه دانشگاه همچون گذشته سعی خواهد شد از کمک‎های مالی مدیران ستادی وزارت علوم و اعتبارات و ظرفیت‎های استانی استفاده گردد تا روند توسعه دانشگاه ادامه یابد.

رئیس دانشگاه افزود: توسعه دانشکده ادبیات و علوم انسانی، تکمیل پردیس سراهای دانشجویی دختران، آسفالت محوطه سراهای دختران و احداث پارک بلوط دانشگاه با استفاده از این کمک‎ها در حال انجام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار