استاندار ایلام؛
استاندار ایلام عزم دولت را برای توسعه صنعتی استان جدی دانست و گفت:امروز دولت در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع اقدامات خوبی در استان انجام داده و در شرف انجام است که می تواند در توسعه استان نقش مهمی ایفا نماید.
کد خبر: ۷۶۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 29 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در راستای پیگیری مصوبات سفر مقامات ارشد بلندپایه اقتصادی به ایلام دیدارهایی را با مقامات بلندپایه کشوری در مرکز برگزار با اشاره به نشست امروز خود با وزیر صنعت و معدن و تجارت و مدیران شرکت های ایدرو و ایمیدرو به اتفاق رئیس دیوان محاسبات کشور افزود: شرکت ایدرو نسبت به مطالعه و اجرای طرح روغن کشی از کلزا در شهرستان آبدانان اقدام می کند.

استاندار ایلام یادآور شد: جلسه ای در خصوص طرح بنزن آروماتیک از بنزین پیرولیز با محوریت استانداری ایلام به منظور فراهم کردن زمینه اجرای طرح با مشارکت ایدرو و هلدینگ خلیج فارس در مجاورت پتروشیمی ایلام برگزار و در کنار آن بر تسریع در اجرای طرح ممبران، تا دهه فجر سال ۹۹ توسط شرکت ایدرو تاکید شد.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: شرکت ایدرو نسبت به مطالعه و اجرای طرح تولید کیسه پلی پروپیلن با چاپ و لمینت به صورت چرخه کامل در شهرستان دهلران اقدام می کند.

وی ادامه داد: سازمان ایمیدرو معادن کوچک غیر فعال استان را فعال و نسبت به طرح تولید کاغذ از کربنات کلسیم اقدام می کند.

استاندار ایلام تاکید کرد: همچنین شرکت ایمیدرو نسبت به مطالعه اکتشافی در سطح سه پهنه به مساحت ۷۵۰ کیلومتر مربع به منظور اکتشاف سنگ نما، قیر طبیعی و پتانسیل های تبخیری در استان اقدام می کند.

سلیمانی دشتکی گفت: صندوق توسعه ملی نسبت به تأمین تسهیلات ارزی پتروشیمی مهران پس از ارزیابی و بررسی فنی و اقتصادی اقدام و در کنار آن مطالعه و اجرای شهرک تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در شهرستان دهلران توسط شرکت شهرک های صنعتی ایران مورد موافقت قرار گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار