سخنگوی شورای شهر رباط‌کریم با بیان این‌که ۱۷ نفر برای تکیه‌بر صندلی شهردار رباط‌کریم اعلام آمادگی کرده‌اند ، گفت: سعی می‌کنیم، تا پایان هفته جاری شهردار را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۷۶۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 28 July 2019

به گزارش تابناک تهران، اکرم اینانلو سخنگوی شورای شهر رباط‌کریم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۷ نفر برای تکیه زدن به صندلی شهردار رباط‌کریم اعلام آمادگی کرده‌اند و اعضای شورای شهر نیز کار بررسی رزومه متقاضیان صندلی شهردار را به‌زودی آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهر رباط‌کریم به یک شهردار توانمند نیاز دارد، گفت: طولانی شدن زمان انتخاب شهردار جدید و مدیریت شهر با سرپرست اصلاً به نفع شهر نیست.

سخنگوی شورای شهر رباط‌کریم با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا پایان هفته جاری از شهردار منتخب رونمایی کنیم، خاطرنشان کرد: اولویت و ملاک اول ما برای انتخاب شهردار، پاک‌دستی و سلامت فرد است و شهردار منتخب باید دارای تجربه و سابقه مدیریتی موفق باشد.

به گزارش فارس، پس از چند ماه اختلاف جزئی بین اعضای شورای شهر رباط‌کریم، ۲۴ تیرماه امسال بود که رحیم سلیمانی راد، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران طی نامه‌ای به فرمانداری و شورای شهر رباط‌کریم فعالیت شهردار، از عزل شهردار رباط‌کریم و انتصاب سرپرست این نهاد در تأیید مصوبه جنجالی شورای اسلامی این شهر خبر داد.

هفته گذشته بود که اصغر پارسا با شش رأی موافق از سوی اعضای شورای اسلامی رباط‌کریم به‌عنوان سرپرست شهرداری رباط‌کریم انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار