استاندار اصفهان؛
استاندار اصفهان گفت: مساله مهمی که باید در عرصه تولید و صنعت مد نظر قرار گیرد رفع موانع تولید و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است.
کد خبر: ۷۶۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ 24 July 2019

به گزارش تابناک، عباس رضایی در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی شهرک صنعتی بزرگ اصفهان در علویج با اشاره به اینکه توسعه صنعت امری ضروری و مهم است ولی آنچه در این توسعه باید مد نظر قرار گیرد آمایش سرزمینی و مطالعات تخصصی استگفت: بسیاری از فعالان اقتصادی درخواست زمین‌هایی با هکتارهای بالا می‌کنند ولی در بررسی‌های انجام شده در می‌یابیم که این مقدار زمین برای اختصاص دادن به واحد صنعتی آن‌ها بسیار زیاد است، زمین گرفتن زیاد برای صنایع یک آفت است زیرا هزینه‌های جاری آن صنایع را افزایش می دهد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: آنچه که مسلم است این که بانک‌ها باید حمایت بیشتری از صنایع و تولیدکنندگان اقتصادی داشته باشند ولی فعالان اقتصادی این نکته را باید در نظر داشته باشند که دیگر نمی‌توانند آن مقدار ارزی را که می‌خواهند از بانک‌ها دریافت کنند، باید بپذیرند دیگر قیمت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان نیست و تصمیم بر این است که جز ارز عمومی و ارزهایی که به مباحث کلیدی اختصاص می‌یابد، بقیه ارزهای نیمایی به زودی برداشته خواهد شد.

او اضافه کرد: فراهم کردن بسته های حمایتی نظیر مالیاتی، تامین اجتماعی در راستای رونق تولید در استان است که انجام می دهیم.

به گفته استاندار اصفهان اعتبارات بانکی ، کمبود اعتبارات در گردش  و محیط زیست را از جمله مشکلات فراروی شهرکهای صنعتی است و اگر محیط زیست  پافشاری می کند به خاطر این است مردم در سلامت باشند زیرا این مهم در راستای رونق تولید صورت می گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار