یک نماینده مجلس مدعی شد؛
در مورد ادعای صورت گرفته برای دو تبریزی حاضر در این لیست هنوز هیچ موضعی از سوی دبیری و نجفی اتخاذ نشده و هرگونه قضاوت منوط بر روشنگری این دو است.
کد خبر: ۷۶۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 24 July 2019

به گزارش تابناک تبریز ، جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از افراد دارای تابعیت مضاعف، گرین کارت یا اقامت برای نخستین را در اختیار خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج قرار داد.

این فهرست به دو بخش تقسیم می شود. بخش نخست مربوط به کسانی است که بر اساس شواهد و قرائن احتمال دو تابعیتی بودن آنها وجود دارد. بخش دوم مربوط به اسامی مدیرانی است که بر اساس مدارک موجود ظن قوی در مورد دو تابعیتیبودن آنها وجود دارد.

این خبرگزاری در ادامه آورده که گفتگوی تفصیلی جواد کریمی قدوسی در این زمینه متعاقبا منتشر خواهد شد.

فهرست افرادی که بر اساس شواهد و قرائت احتمال داشتن تابعیت مضاعف یا اقامت آنها وجود دارد به این شرح است که در کمال تعجب نام شهرام دبیری رئیس شورای چهارم تبریز و عضو فعلی شورای شهر تبریز و صادق نجفی شهردار سابق تبریز نیز دیده می شود.

 از آنجایی که در لیست فوق کنار نام دبیری رئیس شورای شهر و کنار نام نجفی شهردار قید شده است، نتیجه گیری می شود که این لیست در سال های اخیر جمع آوری شده و به تازگی منتشر می شود.

به گزارش تابناک تبریز، دبیری و نجفی هر یک این خبر را تکذیب کردند. حال باید ببینیم نتیجه این بررسی ها توسط ارگان ذیربط به کچا خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :