معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان با اشاره به میزبانی این استان برای برگزاری مسابقه های ورزشی دانش آموزان کشور گفت: این مسابقه ها با رقابت پسران آغاز شده است.
کد خبر: ۷۶۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 24 July 2019

 

تابناک / امیر سراجی با بیان این که رقابت های ورزشی دانش آموزان کشور در دو بخش مجزا با حضور پسران و دختران برگزار می شود، افزود:  سی و ششمین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان پسر از روز گذشته آغاز شده و تا دهم این ماه ادامه دارد، ضمن این که سی امین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان دختر کشور از دهم تا پانزدهم مرداد برگزار می شود.

وی اظهار داشت:  دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات  در رشته های بدمینتون، تنیس روی میز و شطرنج  با یکدیگر رقابت می کنند.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش گیلان با بیان این که تاکنون افزون بر ۵۰۰ ورزشکار و مربی در این دوره از مسابقه ها پذیرش شدند، خاطر نشان کرد: بیش از ۲۶ استان برای حضور در رقابت های شطرنج، ۳۱ استان برای شرکت در مسابقه های تنیس روی میز و ۲۱ استان برای رقابت در رشته بدمینتون اعلام آمادگی کردند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانش آموزان تصریح کرد: فعالیت های ورزشی در مدارس برای برخورداری از دانش آموزانی پویا و با نشاط نقش مهمی دارد که مربیان ورزشی در مدارس بایستی به این مهم توجه جدی داشته باشند.

افزون بر یکهزار و ۶۰۰ ورزشکار دانش آموز، مربی و سرپرست از سراسر کشور در سی و ششمن دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان پسر و سی امین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان دختر کشور حضور می یابند.

در سال تحصیلی گذشته، افزون بر ۳۹۱ هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار