فرماندار شهرستان پردیس گفت: مشکل آب شرب روستاهای سعید آباد، خسرو آباد و عباس آباد جاجرود با افتتاح مجتمع آبرسانی روستایی این بخش در هفته دولت مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 24 July 2019

به گزارش تابناک تهران، عبدالعظیم رضایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور رفع مشکل آب شرب روستاهای یاد شده، مجتمع آبرسانی روستایی که تجهیزات آن توسط مسؤلین اداره آب و فاضلاب شرق " آبفا" و آب و فاضلاب روستایی " آبفار"تأمین شده است در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: برای رفع مشکل آب شرب روستاهای بخش بومهن توافقاتی انجام شده است تا اداره آب و فاضلاب شرق و اداره آب و فاضلاب روستایی با مشارکت بخشدار ی و دهیاران پس از تأمین اعتبار و تهیه تجهیزات مربوطه مشکل آب شرب روستاهای این محدوده برای همیشه مرتفع کنند و اقداماتی نیز در این راستا انجام گرفته است.

رضایی افزود: شهرستان پردیس با گسترش جمعیت قابل توجهی در حال توسعه است و یکی از دغدغه‌های ما تأمین زیر ساخت و نیازهای اولیه از جمله مهم‌ترین آنها آب شرب سالم برای شهروندان است.

وی در ادامه با اشاره به تأمین آب شرب برای ساکنان مسکن مهر از سد لتیان خاطر نشان کرد: خط لوله انتقال آب از سد لتیان در دست اجرا است و آب شرب مصرفی ساکنان مسکن مهر و روستاهایی که مشکل تأمین آب دارند و یا آب آشامیدنی آنها کیفیت مطلوبی ندارند نیز از این خط لوله تأمین خواهد شد.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار