فرمانده انتظامی مهران:
فرمانده انتظامی مهران از کاهش ۳۹ درصدی وقوع سرقت ها طی چهار ماهه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای امسال ۱۵ درصد کشفیات سرقت افزایش داشته است.
کد خبر: ۷۶۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 24 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی افزود: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مقابله با جرائم سال جدید در حوزه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سارقان سابقه دار با انجام چندین مرحله عملیات پاکسازی نقاط آلوده تا سه برابر افزایش دستگیری داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: طی چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه شناسایی و دستگیری متهمان خرید و فروش مواد مخدر ۱۲۳ درصد و در حوزه کشفیات مواد مخدر ۱۹۳ درصد، افزایش داشته‌ایم.

وی به تاثیر قابل توجه کشف سرقت‌ها بر ارتقاء احساس امنیت در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: سرقت از مهم‌ترین جرایمی است که وقوع آن احساس امنیت را متزلزل و کشف سریع آن این احساس را در جامعه تقویت می‌کند.

شهبازبیگی افزود: عمده مشکلاتی که برای شهروندان در بحث اجتماعی و امنیتی رخ می‌دهد ناشی از عدم آگاهی نسبت به مسائل روز جامعه است، از این رو اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مستمر در حوزه اجتماعی و توصیه‌ها پلیسی به خصوص از طریق رسانه‌های جمعی برای ارتقاء سطح آموزش جامعه و کاهش جرایم نقش موثری دارد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار