معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس گفت: بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی ما تحت تاثیر عوامل داخلی همچون: احتکار و گران فروشی و ... است.
کد خبر: ۷۶۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 24 July 2019

به گزارش تابناک فارس: قاسم علیپور گفت: تحریم بانک علیه تولید کننده، تحریم مردم علیه تولید کننده، تحریم دولت علیه تولید کننده و تحریم جریان‌های سیاسی علیه مردم را نمونه‌‌هایی از تحریم داخلی هستند.


علیپور افزود: عواملی نظیر احتکار، گران فروشی، نقش دولت‌ها در ادوار مختلف، بغض و کینه ‌ های جریان ‌ های سیاسی، نبود فرهنگ کارآفرینی و .. در مقوله عوامل داخلی کشور است که تحریم های خارجی ربطی به آنها ندارد. 

پس می توان گفت 60 الی 70 درصد مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم داخلی است .

فرمانده ناحیه مقاومت محمد رسول الله (ص) شیراز نیز گفت: برنامه های بسیج حول دو محور ابلاغی و ابتکاری قرار دارد و پایگاه مقاومتی برتر خواهد بود که انجام دهنده کار ابتکاری برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم محله خود باشد. 


وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی فرماندهی موفق، آنست که در جنگ اقتصادی و فرهنگی برنامه محور باشد، گفت: تلاش‌ها باید در مسیر کار جهادی و فرهنگی برای مردم باشد و هر پایگاه بسیجی که مشکلات مردم را برطرف کند موفق است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
گل فرمودند ولی ای کاش اول حرف از بانکهای زیر نظر سپاه میگفت که دیوارهایش را به قرآن تزئین کرده ولی از وام قرض الحسنه خبری نیست هر طور که بری می بینی 30درصد و بیشتر ازت نزول میگیره و از مشکلات اقتصادی مردم نهایت سوء استفاده را میکنه
سید هادی علوی تفتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
سلام..خدا قوت..

قوانین دست و پاگیر جهت فعالیت اقتصادی سالم در همین کشور ایران از تحریم آمریکا بدتر و نابود کننده تر است..

ما وقتی مانند یک اقیانوس جمعیت میلیونی داریم و در یک پروژه همه مشارکت کنند . تحریم منی چنده؟؟؟؟؟

خواستن توانستن است..ما میتوانیم . و توانستیم...باید انقلابی بود..مانند زمان اوایل انقلاب و جنگ ..

جوانان متولد دوران طاغوت از جانشان برای کشور مایه گذاشتند..الگوی گذشت و ایثار را از شهداء " ایثارگران و خانواده های صبور و با گذشتشان بیاموزید..بدون رفتن به دانشگاه ..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار