مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: در راستای طرح تکریم و ارج نهادن به شهروندان وارائه خدمات مطلوبتر سامانه تلفن گویای رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات سازمان تاکسیرانی با امکان پاسخگوئی ۲۴ ساعته راه اندازی گردید.
کد خبر: ۷۶۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 23 July 2019

 به گزارش خبرنگار تابناک ، سلیمانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جابه جایی شهروندان کرمانشاهی در قالب ناوگان حمل و نقل سالم یکی از مهمترین اقدامات است، گفت: در این راستا سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را ارتقا خواهد داد.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند ضمن تماس از طریق شماره تلفن ۳۸۲۴۶۵۶۵ و ۳۸۲۱۱۹۴۸، با سامانه نظارتی شبانه روزی ۱۳۳ انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را در خصوص سرویس دهی ناوگان تحت پوشش سازمان اعلام و در اسرع وقت نتیجه را دریافت نمایند.


به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، کلیه مکالمات تلفنی در پورتال مرکز تماس ۱۳۳ ضبط خواهد شد و امکان پیگیری تماس، ثبت نام و شماره تماس گیرنده و پیگیری پیام ها، با امکان نظارت هرچه بیشتر از مهمترین امکانات این سرویس ویژه میباشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار