دو سارق با استفاده از سلاح سرد قصد زورگیری از شهروندی را داشتند که ماموران پلیس پس از مشاهده سماجت آنان در فرار و شرارت با شلیک تیر به آنان موفق به دستگیری این دو نفر شدند.
کد خبر: ۷۶۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 23 July 2019

به گزارش تابناک تهران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس روز ۳۰ تیرماه عوامل کلانتری ۱۰۷ فلسطین همراه با اکیپی از پلیس افتخاری در راستای پیشگیری از جرم، سرقت و موبایل‌قاپی حین گشت‌زنی در محدوده میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی متوجه شدند سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با سلاح سرد قصد زورگیری از یک شهروند را دارد و راکب موتورسیکلت با پلاک مخدوش نیز منتظر وی است.

مأموران انتظامی با رؤیت این صحنه برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند که آنها با چاقو به سمت مأموران حمله ور شدند و با سوار شدن بر روی موتورسیکلت اقدام به فرار کردند که عوامل گشتی نیز آنها را تعقیب کردند که با از دست دادن تعادل پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز، به روی زمین افتادند و با پای پیاده اقدام به فرار کردند.

سارقان حین فرار از صحنه، یکی از عوامل پلیس افتخاری را با چاقو و از ناحیه پا و مرد جوانی که در صحنه بود را از ناحیه گردن با چاقو مجروح کردند.

این سارقان شرور مجدداً به سمت مأموران حمله‌ور شدند که عوامل نیروی انتظامی پایتخت با استفاده از قانون به کارگیری سلاح یکی از سارقان را از ناحیه پا و دیگری را از ناحیه دست مورد هدف گلوله قرار داده و آنها را زمین‌گیر کردند و در ادامه پلیس افتخاری و شهروند مصدوم را به بیمارستان انتقال دادند.

مأموران پس از دستگیری سارقان متوجه زنگ خوردن بی‌وقفه یک تلفن‌همراه داخل جیب یکی از سارقان شدند که پس از پاسخ دادن به تماس مشخص شد آنها پس از ضرب و شتم یکی از شهروندان در میدان بهارستان تلفن‌همراه وی را به سرقت برده‌اند.

علی آقا کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری ضمن تاکید بر توجه شهروندان به هشدارهای پلیسی جهت مراقبت از گوشی‌های خود گفت: در نهایت هر دو سارق برای مداوا به بیمارستان منتقل و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار