کد خبر: ۷۶۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹ 22 July 2019

در پی انتشار گزارشی با عنوان "آرزوهای بزرگ دختر بیمار" یک خَیّر تهرانی آمادگی خود را برای حمایت از وی و تأمین هزینه‌های دارویی و درمانش را اعلام کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری ؛ در تاریخ بیستم خرداد ماه امسال گزارشی با عنوان  "آرزوهای بزرگ دختر بیمار" منتشر شد که در این گزارش به سرگذشت و زندگی زینب و بیماری وی اشاره شده بود.
در بخشی از این گزارش آمده بود که  «زینب» کلاس دوم دبستان به بیماری عجیبی مبتلا شده است که پزشکان شهر دهدشت کهگیلویه و بویر‌احمد، با توجه به شرایط خاص بیماری، آزمایش‌های مختلفی روی دختر جوان انجام دادند و سرانجام بیماری او را «نقص سیستم ایمنی» اعلام کردند؛ در ادامه و در بخش دیگری از گزارش آمده بود که تنها راه درمان و کنترل بیماری، تزریق آمپولی است که هزینه میلیونی دارد و خانواده توان خرید آن را ندارند...
پس از انتشار این گزارش، یکی از خیّرین تهرانی (محمدرضا محمدی) که بارها کمک‌های قابل توجهی را به افراد نیازمند داشته و در قالب پویش‌های مختلف اعم از تأمین کیف،کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر در ایام مهر ماه همچنین پویش تأمین مواد غذایی ویژه ماه رمضان و ایام نوروز برای کودکان و خانواده‌هایشان انجام داده است، این بار نیز به یاری زینب آمده اعلام کرد که با توجه به شرایط زینب، داروی مورد نیاز وی از این پس و از طریق مؤسسه مربوطه پرداخت خواهد شد.

برآورده شدن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار