رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق بازرگانی اصفهان آماده تقویت و توسعه روابط بازرگانی، گردشگری و کشاورزی با سن پترزبورگ روسیه است.
کد خبر: ۷۶۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱ 21 July 2019
به گزارش تابناک به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، مسعود گلشیرازی در دیدار سرکنسول روسیه در اصفهان، اظهار کرد: روسیه به عنوان یکی از بازارهای هدف صادراتی استان محسوب می شود و بازرگانان استان اصفهان همکاری نزدیکی با این کشور دارند.
 
وی خواستار معرفی شرکت های فعال سن پترزبورگ روسیه برای آشنایی شرکت های استان اصفهان شد و گفت: برگزاری میزهای مشترک دو طرف می تواند به تقویت روابط تجاری دو طرف منجر شود.
 
گلشیرازی خواستار راه اندازی خطوط هوایی بین اصفهان و شهرهای روسیه شد و افزود: اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور و همچنین یکی از استان های گردشگر پذیر می تواند پایلوت پروازی ایران و روسیه باشد.
 
سرکنسول روسیه در اصفهان در این دیدار گفت: بیستمین سالگرد خواهرخوانندگی سن پترزبورگ روسیه و اصفهان ایران در قالب رویداد فرهنگی ،هنری و اقتصادی در شهر سن پترزبورگ برگزار می شود.
 
بوریس بورمیستروف اراده سیاسی دو کشور را بر تقویت و تعمیق روابط اقتصادی برشمرد و افزود: برگزاری متعدد دیدارهای سران دو کشور نقش موثری در توسعه روابط سیاسی و اقتصادی خواهد داشت.
 
وی از اعزام هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی از اتان اصفهان به سن پترزبورگ طی چند ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: این هیئت با هدف تقویت روابط سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بین اصفهان و ست پترزبورگ به این شهر سفر می کنند. 
وی خواستار تدوین برنامه اقتصادی از سال 2019 تا 2022 با هدف توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی اصفهان و سن پترزبورگ شد و افزود: برنامه ریزی دقیق بین دو شهر می تواند حجم مبادلات تجاری دو شهر را چندین برابر کند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار