ابوالحسنی:
رئیس اتحادیه لیتوگراف تهران گفت: نشستی با اعضا کمیسیون فرهنگی مجلس برای تعیین سرنوشت زینک های وارد شده با ارز دولتی در روز چهارشنبه برگزار می شود.
کد خبر: ۷۶۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 21 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه لیتوگراف تهران در گفت‌وگو با میزان گفت: ۲ میلیون متر مربع زینک با ارز ۴۲۰۰ تومانی خریداری شده، ولی وارد بازار نشده است. عدم وضوح برنامه‌ها و نحوه اختصاص ارز دولتی به برخی از واردکنندگان از سوی کارگروه ساماندهی کاغذ و زینک چالش بر انگیز شده است.
رئیس اتحادیه لیتوگراف تهران تصریح کرد: برآورد‌ها نشان می‌دهد مجوز واردات زینک از سوی کارگروه ساماندهی کاغذ صادر شده، اما مسئولان حاضر به پاسخگویی در خصوص هزینه‌ها و واردکنندگان نیستند به همین منظور با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نشستی را در روز چهارشنبه خواهیم داشت.
ابوالحسنی اظهار کرد: با تمام پی گیری‌های انجام شده کارگروه حاضر به پاسخگویی به سئوالات مطرح شده و شفاف سازی نیستند این در حالی است که مدت هاست بازار مصرفی در انتظار واردات زینک برای تنظیم قیمت این کالا بوده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا سرنوشت زینک‌های وارد شده را از طریق مجلس پیگیری کنیم. کارگروه ساماندهی کاغذ و زینک نتوانسته کارنامه موفقی را در طول دوره فعالیت خود ارائه کند.

۲ میلیون متر مربع زینک با ارز ۴۲۰۰ تومانی خریداری شده/چرا کارگروه ساماندهی کاغذ شفاف سازی نمی‌کند؟
 


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار