مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد:
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: هیچ کدام از سینماها حق افزایش قیمت بلیت‌ را به طور سلیقه‌ای و نظر شخصی ندارند و سینماها موظف به اجرای بخشنامه ابلاغی هستند.
کد خبر: ۷۶۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 21 July 2019

به گزارش تابناک، سید مصطفی حسینیبا بیان اینکه نرخ مصوب بلیت‌های سینماهای سراسر کشور از سوی سازمان سینمایی وزارت ارشاد و شورای صنفی و انجمن سینماداران تعیین و ابلاغ می‌شود اظهار داشت: هیچ کدام از سینماها حق افزایش قیمت بلیت‌های سینماها را به طور سلیقه‌ای و نظر شخصی نخواهند داشت و سینماها موظف به اجرا بخشنامه ابلاغی خواهند بود.

وی با بیان اینکه طبق بخشنامه ابلاغی بهای بلیت سینماهای با درجه مدرن با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده 15 هزار تومان و در روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل 20 هزار تومان و برای سینماهای با درجه ممتاز در روزهای عادی 12 هزار تومان و در روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل 15 هزار تومان است اضافه کرد: این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی شهروندان بهای بلیت در روزهای پایانی هفته را افزایش نداده است و با نرخ 15 هزار تومان جهت سینماهای مدرن به فروش می‌رساند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان، افزود: زمان اجرای مصوبه بهای بلیت از فروردین‌ماه سال جاری بوده است ولی با وجود صدور مجوز سینماهای این مجموعه به تازگی اقدام به افزایش بلیت داده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار