مسیب قبادیان در گفتگو با تابناک:
مدیر شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه مزیت‌های بستر فیبر نوری که جایگزین سیم‌های مسی گردیده را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۶۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 21 July 2019

مسیب قبادیان در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: فیبر نوری آخرین تکلونوژی است که در سراسر جهان از آن استفاده می‌شود و این بستر اکنون جایگزین کابل‌های مسی شده است.

وی افزود: فیبر نوری مزیت‌های فراونی دارد، از جمله کاهش پارازیت و همچنین ایجاد بستری مناسب و پرسرعتی را برای اینترنت فراهم می‌کند، فیبر نوری طیف وسیعی از تکلونوژی را در بر می‌گیرد که در ساختمان‌ها برای دوربین‌های مداربسته، آیفون و اینترنت هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قبادیان تصریح کرد: در دو سال گذشته طی هماهنگی‌های که با نظام مهندسی ساختمان صورت گرفته، و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مقرر گردید مهندسین ناظر ساختمان در هنگام ساخت و ساز ساختمان‌های مسکونی و تجاری، جایگاه‌های مسیر فیبر نوری را در ساخت ساختمان‌ها مد نظر قرار دهند.

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه در پایان درخصوص سرویس VDSL بیان کرد: VDDL یک نوع اینترنت خاص مخابرات برای مشترکین خانگی و تجاری است که برای فاصله‌های زیر ۵۰۰ متر بوده و تا ۴۰ مگ سرعت را ساپورت می‌کند و علت محدویت مسافت آن این است که هرچه از لحاظ فنی مسافت کمتر باشد، امکان بهر برداری از اینترنت بالاتر می‌رود، سرعت بیشتر و مودم‌های خاص خود را دارد که با فیبر نوری نیز برابری می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار