مجتبی جمالی اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف همدان با حضور ۲۵۰ نفر از منتخبان شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 21 July 2019
رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم همدان با ۲۵۰ نفر از منتخبان شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه منتخبان مرحله شهرستانی در رشته قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم، اذان و دعاخوانی به رقابت طی دو روز ۲۷ و ۲۸ تیرماه با هم به رقابت پرداختند گفت: در این مسابقات از ۱۸ داور که چهار نفر از آنها، بین‌المللی بودند، بهره بردیم.

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: نفرات ممتاز این مسابقات به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند که مردادماه و شهریورماه در استان قم و اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به نفرات اول تا سوم مسابقات استانی با اهدای جوایزی، گواهینامه‌ای هم تعلق می‌گیرد گفت: همچنین نفرات اول به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند که هنوز سهمیه استان در این خصوص مشخص نشده است.

جمالی تصریح کرد: بخش کتبی مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در رشته‌های معارفی قرآن و نهج‌البلاغه، ۲۱ تیر‌ماه همزمان با سراسر کشور در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این دور از مسابقات ۵۰ نفر از بانوان و آقایان منتخب مرحله شهرستانی در رشته‌های متسابقان در رشته تفسیر قرآن، معارف و حفظ موضوعی قرآن و حفظ و معارف نهج‌البلاغه به رقابت با یکدیگر پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار