در پی دریافت درخواست هایی از شهروندان:
با توجه به درخواست برخی از شهروندان هرمزگانی در خصوص توزیع بنزین یورو در همه نقاط استان، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه با تشکیل کارگروهی، نحوه افزایش توزیع این فرآورده در استان را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۷۶۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 21 July 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان، با توجه به تولید بنزین با کیفیت و مرغوب مطابق با استاندارهای بین المللی در پالایشگاه های استان و توزیع آن توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان از مبدا انبار نفت شهید رجایی بندرعباس به اقصی نقاط کشور ، بهره مندی هرمزگانی های عزیز از این فرآورده با کبفیت برای سوخت خودروهایشان همواره مورد تاکید و توجه مسولین ستادی و استانی در پخش فرآورده های نفتی بوده است.

مقامات استانی از جمله شخص استاندار محترم نیز در جلسات و مناسبت های مختلف بر این مهم تاکید داشته اند.

در حال حاضر  کارگروهی متشکل از نماینده استانداری و  انجمن صنفی جایگاه داران عرضه سوخت و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان و در حال بررسی وضعیت عملیاتی این امر هستند. مسولیت این کارگروه را سرپرست معاونت بازرگانی منطقه برعهده دارد.
احمد باقری معاون بازرگانی منطقه هرمزگان در این زمینه گفت: کارگروه مذکور با نظارت بر نحوی بارگیری از مبدا و کنترل همه اصول فنی تخلیه در جایگاه های منتخب، کلیه تجهیزات اندازه گیری نفتکش ها و ادوات بارگیری را مجددا کالیبره و به روز نموده است.
وی افزود: بمنظور دستیابی به نتایج مطمئن نفتکش های منتخب در دو مرحله و هر مرحله به فاصله ۴۸ ساعت بارگیری شدند و توزیع فرآورده بنزین یورو۴ و بنزین معمولی در دو جایگاه منتخب در دستور کار قرار گرفت.
معاون بازرگانی منطقه هرمزگان در پایان گفت: پس از اتمام کار و تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده،در مورد توزیع این فرآورده در سایر جایگاه های استان تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
کرامت هاشمی رئیس ناحیه مرکزی پخش فرآورده های نفتی استان نیز در این زمینه اظهار داشت: در حال حاضر بنزین مرغوب یورو۴ در ۹ جایگاه عرضه سوخت در شهرستان بندرعباس و در جایگاه های شهری و ترانزیتی  شهرستان های حاجی آباد ، رودان و بندرخمیر در حال توزیع است.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار