آیت الله نعیم آبادی:
نماینده سابق ولی فقیه در هرمزگان گفت: علمای اهل سنت به عنوان خط مقدم مبارزه با افکار سلفی هستند و به عنوان پشتیبان از آنان حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۷۶۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 21 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مسوول جدیددفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان اظهار داشت: دفاع از مذاهب و مقابله و نبرد با ایده‌های فاسد وظیفه ماست و جهان اسلام باید بر علیه اندیشه خبیث وهابیت و سلفی گری که دیگران را قبول ندارد.

وی با بیان همه مذاهب محترم هستند ولی مذهب آدم کشی حرمت ندارد، افزود: نفوذ اندیشه سلفی گری به معنای آدم کشی بوده و قابل تحمل نیست.
آیت الله نعیم آبادی خاطر نشان کرد: سه مذهب از چهار مذهب بزرگ اهل سنت در هرمزگان زندگی می‌کنند که همه آنان مورد احترام هستند و اگر زیارت قبور و اجرای آیین مردگان در فقه مذهبی یکی از مذاهب مورد پذیرش نیست پیروان آن مذهب اجرا نکنند، ولی حق ندارند مانع دیگران شوند.
وی ادامه داد: اهل سنت در هرمزگان دارای ۲ دفتر هستند که یکی توسط خودشان اداره می‌شود و دیگر هم در اختیار کارهای آنان است.
ماینده سابق ولی فقیه در هرمزگان خطاب به علمای اهل سنت گفت: به گونه‌ای سخن نگویید که تصور شود به اهل سنت ظلم شده است.
در پایان این آیین حجت الاسلام احمدرضا باوقار به عنوان رییس جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان معرفی و از خدمات یک و نیم ساله حجت الاسلام یوسف رضایی در این سمت قدردانی شد.

علمای اهل سنت خط مقدم مبارزه با افکار سلفی هستند
 

منبع: ایرنا
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار