محمدحسن باقری‌شکیب با اشاره به گرمای شدید هوا طی روز‌های گذشته خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه از شدت گرما کاسته می‌شود و شاهد خنک شدن هوا طی روز‌های آینده خواهیم بود. 
کد خبر: ۷۶۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 21 July 2019
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اعلام اینکه هوای همدان خنک می‌شود، گفت: گرمای هوا در استان همدان تا روز یکشنبه پایدار است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه امروز دمای شهر همدان ۳۹ درجه سانتیگراد بوده و گردوغبار رقیقی در استان حاکم است، افزود: از روز آینده انتظار می‌رود دمای روزانه هوا روند کاهشی داشته باشد. 

کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: دمای فعلی هوا نسبت به‌روز‌های گذشته افزایش نداشته و تنها بین ۱۷ تا ۳۹ درجه سانتیگراد درنوسان بوده است 

وی اظهار کرد: امروز تا ۵ روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهد بود به‌طوریکه وجود باد ملایم تا یک هفته دیگر پایدار می‌ماند. 

باقری‌شکیب یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند، اسدآباد و بهار با ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاطه استان گزارش شده و صبح امروز بهار با ۱۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان تصریح کرد: دمای هوای همدان طی دو روز گذشته تا ۴۰ درجه سانتیگراد بالا رفته و این گرما امروز و فردا نیز در همدان ماندگار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار