رئیس حوزه هنری استان البرز ضمن انتقاد از شهرداری بابت عدم عمل به تعهدات خود در خصوص سینما هجرت گفت: شهرداری می بایست به ازای تخریب سینما هجرت زمینی را برای احداث سینما در مکانی دیگر در نظر گیرد و تا زمانی که تعهدات شهرداری انجام نشود حوزه هنری اجازه تخریب سینما را صادر نخواهد کرد.
کد خبر: ۷۶۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 20 July 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ اسماعیل آجرلو اظهار کرد: همه نهادها باید خود را در قبال مشکلات شهر مسئول بدانند از همین رو برای رفع مشکلات ترافیکی ورودی شهر کرج در محدوده سینما هجرت نهایت همکاری را با شهرداری اعمال کردیم اما تا این لحظه مدیریت شهری به وعده های خود عمل نکرده است.

وی با بیان این که سینما هجرت قدیمی ترین و به نوعی هویت شهر کرج است گفت: سرانه صندلی سینما در البرز به شدت محدود بوده و شهرداری نسبت به این موضوع باید دغدغه و تعامل داشته باشد.

رئیس حوزه هنری استان البرز تصریح کرد: سینما هجرت یکی از نمادهای شهر و متعلق به مردم است که به هیچ عنوان اجازه تخریب آن صادر نمی شود مگر در شرایط خاص که شهر از سینمای بهتری برخوردار شود.

آجرلو ضمن ارائه پیشنهاد به متولیان فرهنگی مرکز استان البرز گفت: باید داشته های فرهنگی خود را ارج نهیم لذا می توان در صورت احداث سینمای جدید و تخریب سینما هجرت این مکان را در محیطی کوچک تر به موزه فرهنگ و هنر تغییر کاربری داد که علاوه بر حل شدن مشکل ترافیکی شهر نیز از وجود چنین ظرفیتی بهره مند گردد.

وی در خصوص آخرین وضعیت احداث خانه تئاتر کرج گفت: متاسفانه شهر فاقد بسترهای فرهنگی لازم است لذا پیش تر مقرر شده بود که بحث احداث خانه تئاتر نیز با همکاری شهرداری پیگیری شود که این طرح نیز همچنان مسکوت مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار