معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: به منظور کنترل آتش‌سوزی‌ها ۳ اکیب از طرف سپاه منابع طبیعی و محیط زیست در مناطق مورد هدف برای مدیریت اوضاع تا صبح حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۷۶۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 19 July 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام شامگاه امروز در این نشست از اعلام آماده باش به عوامل ستاد بحران خبر داد و گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد ۳ اکیب از طرف سپاه، منابع طبیعی و محیط زیست در مناطق مورد هدف برای مدیریت اوضاع تا صبح حضور داشته باشند.

وی افزود: همچنین مقرر شد صبح فردا ۱۰۰ نفر از نیروهای سپاه در دو محور و مجموعه ستاد مدیریت بحران شامل منابع طبیعی و محیط زیست و دیگر دستگاه‌ها یک محور را بر عهده بگیرند. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به این موضوع که منابع طبیعی و سپاه پشتیبانی و تدارکات این اکیپ‌ها را برعهده دارند، تصریح کرد: آب و فاضلاب شهری و روستایی با امور عشایری هرکدام با تانکرهای آب به منطقه اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد که خودروهای کمک دار که توان حرکت در مناطق صعب العبور را دارند تا صبح فردا در اختیار عوامل مدیریت بحران استان قرار دهند.

نوذری در ادامه از دلایل دیر خاموش شدن آتش سوزی‌ها گفت و اذعان کرد: بارش‌های فراوان امسال باعث تراکم مرتع در جنگل‌های استان شده که این موضوع کار اطفاء حریق را دچار مشکل کرده و همچنین ورزش باد و صعب العبور بودن منطقه نیز مزید بر علت شده بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار