استاندار اصفهان در هفتاد و چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان خبرداد:
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بسته های حمایتی متنوعی از سوی نهادهای اجرایی استان تهیه شده است از تصویب بسته حمایتی اداره کل تأمین اجتماعی استان به منظور تسهیل شرایط بیمه ای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی خبرداد.
کد خبر: ۷۶۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲ 18 July 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در هفتاد و چهارمین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان اظهار داشت: همدلی و همکاری بین دستگاه های اجرایی استان می تواند بسیاری از امور را حل و فصل کند و قدم های مثبتی در جهت رونق تولید در استان بردارد.

وی ادامه داد: برخی از تولیدکنندگان برای ارتباط با بانک مرکزی دچار مشکل بودند که این موضوع در جلسه ای با حضور رییس بانک مرکزی و معاونین ایشان در استان مطرح شد تا به مرور رونق اقتصادی به واحدهای تولیدی استان اصفهان برگردد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه بسته های حمایتی متنوعی از سوی نهادهای اجرایی استان تهیه شده است، گفت: پیش از این بسته حمایتی اداره کل امور مالیاتی استان ارائه شد که به خوبی از سوی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی مورد استقبال قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این جلسه از شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان نیز بسته حمایتی اداره کل تأمین اجتماعی به تصویب رسید و به زودی در اختیار کارفرمایان و مراجعان این اداره کل قرار می گیرد تا شرایط استفاده از بیمه تأمین اجتماعی تسهیل شود.

رضایی با تاکید براینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، خاطرنشان کرد: در این شرایط باید بروکراسی اداری را به حداقل برسانیم و همه دستگاه های اجرایی هم  از مصوبات شورای گفتگوی استان که مغایرتی با قوانین مجلس شورای اسلامی ندارد پیروی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار