عادل شفیعی در گفتگو با تابناک:
معاون عملیات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: پایگاه زنده یاد دکتر مرتضی شکربیگی به صورت دائم شروع به فعالیت خواهد کرد.
کد خبر: ۷۶۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 18 July 2019

عادل شفیعی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: مجموعاً ۲۳ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در استان فعالیت می‌کنند که ۱۶ پایگاه به صورت ثابت و ۷ پایگاه نیز به صورت موقت به مردم شریف استان و مسافران عزیز خدمات رسانی می‌کنند و علت احداث پایگاه امداد و نجات دکتر شکربیگی در ریجاب، بدلیل وجود منطقه گردشگری است که در رودخانه‌ها و کوه‌های اطراف آن سوانح زیادی رخ می‌دهد بود که روز گذشته با حضور استاندار محترم افتتاح گردید.

وی افزود:برای راه اندازی این پایگاه با تجهیزات لجستیک و تخصصی  هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال اختصاص یافته  و همچنین هزینه ماهیانه جهت حفظ و نگهداری این مجموعه مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال است که بدلیل کوهستانی بودن، وجود رودخانه و جاده پر پیچ و خم ریجاب، احداث این پایگاه احساس می‌شد.

شفیعی در پایان بیان کرد: این محل فعلا بصورت موقت است، اما مقرر گردیده که خانواده دکتر مرحوم شکربیگی نسبت به ساخت مکان پایگاه به صورت ساختمانی دائم اقدام کنند و از گردشگران عزیز نیز انتظار داریم ضمن رعایت موارد ایمنی در سفر، همکاری لازم را با نیرو‌های امدادی هلال احمر داشته باشند و به توصیه‌های آن‌ها توجه نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار