اسکیت بازان نوجوان خوزستانی در مرحله دوم لیگ برتر کشور شرکت می کنند.
کد خبر: ۷۶۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 18 July 2019

صادق ظهیری، دبیر هیات اسکیت استان اظهارکرد: مرحله دوم این رقابت ها، ۲۷ تیرماه در بخش بانوان و ۲۸ تیرماه در بخش آقایان به میزبانی تهران در مجموعه ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

وی با اشاره به اعضای تیم بانوان خوزستان، گفت: فاطمه نسا رمیلی، ایلین حبیبی، نیلوفر حیدرنژاد، ایناز فرجی، ایناس مهدوی، ستایش حسینی، تانیایاسین صدری، سیده فاطمه موسوی، مولود وکیلی، شکیلاصالحی بشیری و سوسن دیلمی به عنوان ورزشکار و ستاره مزرعه و نهضت حسن زاده به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست در این مرحله از لیگ شرکت می کنند.

دبیر هیات اسکیت خوزستان عنوان کرد: در تیم آقایان نیز علی سلمانی، سید صدرا حسینی، ایلیا لحیمی، مبین نامداری، ایلیا خزاعلی، محمدمهدی علیپور بهبهانی، ماهان کدیور، محمد مرزوقی و ابوالفضل شیروی به عنوان ورزشکار از خوزستان با حریفان رقابت می کنند. علی لطیفی و رحیم مهدوی نیز به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست، تیم استان را همراهی دارند.

وی با اشاره به آمادگی اسکیت بازان خوزستانی، خاطر نشان کرد: که باتوجه به استعداد و پتانسیل بالای ورزشکاران استان، ان شالله تا انتهای مرحله سوم لیگ با حمایت مسوولان اداره کل ورزش استان و بخش خصوصی بتوانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم و شاهد درخشش و کسب عناوین قهر مانی ورزشکاران استا باشیم.

ظهیری گفت: همچنین باتوجه به هزینه های بالای اعزام، این مهم را هر با سختی که بود انجام دادیم زیرا هدف ما رشد و رونق هر چه بیشتر اسکیت خوزستان است و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان بیان کرد: از هم استانی های عزیز در تهران نیز انتظار داریم برای افزایش روحیه و تشویق ورزشکاران استان به ورزشگاه آزادی بیایند تا شاهد موفقیت اسکیت بازان خوزستانی باشیم. این مسابقات در پیست اسکیت ورودی پارکینگ شماره ۱۷ آزادی برگزار می شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اسکیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار