کد خبر: ۷۶۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ 16 July 2019

این پروژه البته به خاطر مخرسانه ۷ت برخی از افراد محلی با موانعی در ماههای اخیر مواجه شده، اما نابغه کشتی ایران و جهان همچنان با قدرت کارش را پیش می برد.

چندی پیش در گزارشی اختصاصی به تشریح چگونگی ساخت این مجموعه در “ورزش‌سه” پرداختیم و حالا امروز یزدانی روی صفحه اینستاگرامی‌اش توضیحاتی را در این باره داده و بعد از ذکر این جمله که با توجه با اتفاقات اخیر که در مورد ساخت مجموعه ورزشی برای مردم عزیز همشهریم، اتفاق افتاده، متنی را منتشر کرده است: «همه شما از عزیزان و بستگانم هستید و با تمام وجودم به همه شما عشق می ورزم و دوستتان دارم. اگرتعدادی اندک در اعتراض به ساخت مجموعه ورزشی که من دنبال می‌کنم، جوانی کردند هرگز به دل نگرفته‌ام. همان‌ها را هم با تمام وجودم دوست دارم. به عشق همه شما سخت‌ترین فشارهای جسمانی و روحی و روانی را برای افتخار آفرینی و شاد کردن دل شما تحمل می‌کنم. حسن یزدانی اگر امروز توانسته برای مردم کشورش افتخارآفرین باشد، جدا از لطف خداوند و توجه ائمه اطهار با حمایت همین مردم عزیز و جوانان دوست داشتنی کشور عزیزم و به خصوص دیارم بوده است.

می‌خواهم با تکیه بر حمایت مردم منطقه‌ام مجموعه‌ای آبرومندِ ورزشی برایشان مهیا کنم و همه مراحل قانونی برای انجام این مهم با حمایت و تلاش مسئولین امر و مردم عزیز زادگاهم طی شده است. از مسئولین می‌خواهم با درایت خود دغدغه اندک عزیزانی که اجرایی شدن پروژه ورزشی که من دنبال می‌کنم، باعث دل مشغولی آنها شده را برطرف نمایند.»

باید دید با توجه به برخی موانعی که خود حسن یزدانی هم به آنها اشاره کرده، این کشتی گیر جویباری چه زمانی می تواند پروژه بزرگ خود را به سرانجام برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار