کد خبر: ۷۶۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 16 July 2019

فرهاد کوچک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نساجی در اردوی کردان اظهار داشت: تمرینات را در اردوی کردان آغاز کردیم. کار بدنی و تاکتیکی به طور همزمان در دستور کار مربیان قرار دارد و دو بازی تدارکاتی هم در نظر گرفتیم. امیدوارم از این اردو نتیجه مطلوب بگیریم.

وی با اعلام رضایت از روند جذب بازیکن برای این تیم گفت: فهرست تیم ما تقریبا تکمیل شده و تنها یکی، دو پست از جمله دفاع، هافبک میانی و مهاجم نیاز به بازیکن نیاز داریم، ولی هنوز نفر جدیدی به ما اضافه نشده است. تکلیف بازیکنان فصل قبل را هم مشخص کردیم و همه آن نفراتی که قرار بود با ما بمانند قراردادشان را تمدید کردند.

سرپرست تیم فوتبال نساجی ادامه داد: بازیکنانی که از ما طلب داشتند و ماندند که مطالباتشان را با قرارداد جدید حساب کردیم. آنهایی هم که از ما جدا شدند هیچ شکایتی نکردند و ما تلاش می‌کنیم حق و حقوق آنها را هم پرداخت کنیم. البته سرپرست فصل قبل شکایت کرده و فقط یک شاکی داریم.

کوچک‌زاده تصریح کرد: تمرینات را بعد از اردوی ۷ روزه کردان در تهران ادامه می‌دهیم چراکه زمینی که نظر سرمربی تیم ما را جلب کند فعلا در مازندران وجود ندارد. البته تلاش‌هایی صورت گرفته تا تمرینات را به قائمشهر برگردانند، ولی ما زمین چمن طبیعی می‌خواهیم که تا پایان فصل و به طور اختصاصی در اختیار تیم باشد. فعلا برای یکی دو ماه زمین نمی‌خواهیم.

وی در مورد نداشتن لباس تمرین گفت: بخشی از لباس‌هایی که سفارش داده بودند به دستمان رسیده و بخش دیگری از آن در راه است. البته ما پیش از این هم لباس تمرین داشتیم، ولی به حد کافی نبود. خداراشکر با تلاش‌هایی که مسئولان باشگاه انجام دادند لباس‌های جدید رسید و تمرینات شکل بهتری گرفت. به هر حال تغییرات، این قبیل مشکلات را به وجود می‌آورد که البته حل شدنی است و مسئله مهمی نیست.

سرپرست تیم فوتبال نساجی در مورد تاثیر حواشی مالکیتی باشگاه نساجی روی تیم خاطرنشان کرد: من سعی کردم حواشی را از تیم و تمرینات دور کنم و کمترین تاثیر را در عملکرد تیم بگذارد. بازیکنان متاسفانه از طریق رسانه‌ها همه چیز را سریع متوجه می‌شوند، ولی شرایط تمرین عادی است. البته خیلی پیگیر موضوع مالکیت نیستم چرا که نمی‌خواهم خودم و تیم به حاشیه برویم. سعی می‌کنم اخبار مثبت را به تیم منتقل کنم چون تا جایی که می‌دانم مشکل در حال حل شدن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار