کشتی گیران جوان کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در تایلند با درخشش شیربچه های مازندرانی بر بام قاره کهن ایستادند تا ثابت شود که مازندران همچنان حرف اول را در کشتی کشورمان می زند .
کد خبر: ۷۶۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 14 July 2019

به گزارش تابناک مازندران، کشتی گیران جوان کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در تایلند با درخشش شیربچه های مازندرانی بر بام قاره کهن ایستادند تا ثابت شود که مازندران همچنان حرف اول را در کشتی کشورمان می زند .

بر اساس این گزارش، در این رقابت ها که دیروز و امروز در تایلند برگزار شد کشتی گیران جوان مازندرانی موفق به کسب 4 نشان طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

در مسابقات روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در چونبوری تایلند  سه کشتی گیر مازندرانی به میدان رفتند که نتایج آنها به شرح زیر است:

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر و ضربه فنی مقابل بک دولت اوسربای از قزاقستان به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر شوگو موتو از ژاپن را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. زارع در دیدار نهایی مقابل بوهردن از چین با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 74 کیلوگرم امیرحسین کاووسی در دور نخست، مقابل نورتیلیک کاریپبایف از قرقیزستان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد دولت یرگیش از قزاقستان را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل پراوین مالیک از هند با نتیجه 16 بر 5 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. کاووسی در این دیدار مقابل بایارسایخان تسیدنبالجیر از مغولستان با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در وزن 86 کیلوگرم سید ابوالفضل هاشمی در دور نخست با نتیجه 7 بر 2 از سد اورگیلوخ داگوادورج از مغولستان گذشت. وی در دور بعد با نتیجه 2 بر 2 آبیلای سووت از قزاقستان را از پیش روی برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. هاشمی در این مرحله مقابل تاتسویا شیرای از ژاپن با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. هاشمی در این دیدار مقابل گوویند کومار از کشور هند با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد و پنجم شد.

دیروز هم 4 کشتی گیر دیگر مازندرانی به روی تشک رفته بودند که محمدصادق فیروزپور در وزن 70 کیلوگرم، عبداله شیخ اعظمی در وزن 79 کیلوگرم و علیرضا رکابی در وزن 97 کیلوگرم به نشان طلا دست یافتند و علیرضا اشکیور در وزن 65 کیلوگرم به نشان نقره رسید.

رده بندی تیمی: 1- ایران 201 امتیاز 2- ژاپن 149 امتیاز 3- هند 129 امتیاز 4- قزاقستان 111 امتیاز 5- کره جنوبی 111 امتیاز 6- ازبکستان 98 امتیاز

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار