معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز گفت: فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم کودک از 30 مرداد تا چهار شهریور اکران می‌شود.
کد خبر: ۷۶۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 13 July 2019

سارا بهراد اظهار کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری از جمله جشنواره بین المللی فیلم کودک فرصت مناسبی برای معرفی و به فعلیت رساندن پتانسیل‌های این بخش است.

وی توضیح داد: به دنبال آن هستیم که اولین جشنواره بین المللی فیلم کودک در استان به بهترین کیفیت برگزار شود تا به تعداد مخاطبان عام این جشنواره اضافه شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این جشنواره آثار مورد توجه مبتنی بر آموزه‌های اعتقادی، اخلاق نیکو، سبک زندگی، احترام به نهاد خانواده و همنوعان، نشاط و شادی، امید و اعتماد به نفس، تلاش برای پیشرفت، مسئولیت پذیری اجتماعی، دوستی با طبیعت و آمادگی مخاطب برای مواجهه با چالش‌های دنیای آینده بوده است.

وی توضیح داد: بنا شده این جشنواره با دو روز تغییر از 30 مرداد تا چهار شهریور در یکی از سالن‌های پردیس سینمایی اکو مال اکران شود.

معاون هنری سینمایی اداره کل ارشاد البرز گفت: معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه ملی و بین‌المللی، زمینه‌سازی برای توسعۀ پایدار و متوازن سینمای کودک و نوجوان،   زمینه‌سازی برای تبادل اندیشه و تعامل دست‌اندرکاران سینمای کودک و نوجوان، صاحب‌نظران و همۀ ارکان زنجیرۀ تولید، عرضه و ترویج صنایع فرهنگی و تلاش برای ارتقاء کیفی و گسترش ضریب نفوذ سینمای کودک و نوجوان از طریق شناسایی ظرفیت‌ها و بازیابی سرمایه‌های انسانی و فرهنگی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار