امام جمعه موقت ایلام؛
امام جمعه موقت ایلام گفت: اگر مسئولان استانی واقعاً به فکر شاد کردن مردم هستند به فکر برطرف کردن مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری جوانان باشند.
کد خبر: ۷۶۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ 12 July 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام وعد مرادبیگی با اشاره به برگزاری کنسرت های اخیر در ایلام اظهار داشت: با کنسرت‌هایی که در آن بی بند و باری و شکستن خط قرمز باشد مخالف هستیم، امیدواریم هیچ وقت شاهد این طور مسائلی در شهر ایلام نباشیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه خبرهای نگران کننده‌ای در بحث بی‌حجابی در کنسرت اخیر شهر ایلام منتشر به گوشمان رسیده که امیدواریم درست نباشد.

امام جمعه ایلام اظهار داشت:حفظ پاکی و احترام به عفت و پاکدامنی نیاز جامعه است و خداوند متعال، پاک بودن و پاک زیستن را در سرشت و نهاد انسان ها به ودیعت گذاشته است.

وی تصریح کرد: بدون شک درک ابعاد وجودی حضرت معصومه (س)، زمینه را آماده می سازد تا بانوان و به ویژه دختران جامعه، با الگوبرداری از آن کریمه اهل بیت (ع) مظهر عفاف، حجاب، تقوا و حیا باشند

مرادبیگی با بیان اینکه امنیت خانواده در جامعه با عفت و حجاب تامین و تضمین می‌شود، افزود: انسان در زندگی فردی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی باید با تقوا عمل کند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار