ساعت کار بانک های استان فارس در ۲ ماه نخست تابستان امسال همانند سایر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان تغییر کرده است.
کد خبر: ۷۵۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 05 July 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:تغییر ساعت کار بانک‌های فارس بر اساس بخشنامه اخیر ابلاغی استانداری این استان در زمینه بهره وری و صرفه جویی در مصرف انرژی صورت گرفته است.

رئیس شورای سیاست گذاری بانک‌های فارس در این زمینه گفت: تمام بانک‌های استان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ و ۳۰ تا ۱۳ به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند و تا ساعت ۱۳ و ۳۰ به جمع بندی و حسابرسی می‌پردازند.

کریم ریگی زادگان ادامه داد: در روزهای پنجشنبه نیز شعب بانک‌ها از ساعت ۶و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۲ به خدمات دهی به مشتریان خواهند پرداخت و پس از آن تا ساعت ۱۲ و ۳۰ به امور حسابرسی خود خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این ابلاغیه و مصوبه با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی انجام شده بنابراین بانک‌ها موظفند از شنبه تا چهارشنبه رأس ساعت ۱۳ و ۳۰ و پنجشنبه نیز رأس ساعت ۱۲ و ۳۰ تمام رایانه‌ها، سیستم‌ها و تجهیزات سرمایی را خاموش کنند.

ریگی زادگان گفت: بسته شدن در بانک‌ها ۳۰ دقیقه زودتر از ساعت اعلام شده به معنای کم کاری شعب نیست بلکه کارکنان در آن فاصله زمانی نیز مشغول فعالیت هستند و به جمع بندی فعالیت‌های آن روز می‌پردازند.

بر اساس ابلاغیه استانداری فارس، ساعت کار تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان این استان با هدف صرفه جویی در منابع انرژی از یکشنبه نهم تیرماه ۹۸ تا پایان مردادماه این سال تغییر کرد.

بر این اساس ساعت کار تمام ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تا پایان مردادماه امسال از روز شنبه تا چهارشنبه از ۶ و ۳۰ تا ۱۳ و ۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ۶ و ۳۰ تا ۱۲ و ۳۰ خواهد بود.

 

برچسب ها: تغییر ساعت ، بانک ها ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار