کد خبر: ۷۵۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ 02 July 2019

نشان پهلوانی از سوی فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی به خاطر خدمات احمد حسین زادگان استاندار مازندران به وی اهدا شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی جوهری رئیس این فدراسیون اعلام کرد که به پاس تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی استاندار مازندران در حادثه سیلاب‌های اسفند پارسال و اوایل امسال نشان پهلوانی را به وی اهدا کرد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری ساری در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی یک نشان به نام نشان پهلوانی در راستای ترویج این فرهنگ در جامعه دارد.

سید حسین مهدوی فر افزود: این نشان که نمادی از فرهنگ پهلوانی به شمار می‌رود به افرادی که منش پهلوانی دارند اهدا می‌شود که امروز این نشان به استاندار مازندران داده شد.

وی گفت: در حاشیه برنامه ملاقات مردمی استاندار با حضور رئیس فدراسیون ورزش زورخانه ای، رئیس و معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران و جابر صادق زاده کشتی گیر مازندرانی عنوان دار پهلوان باشی و دارنده چند بازوبند پهلوانی کشور مراسم اهدای این نشان برگزار شد.

اواخر اسفند پارسال بارش فراوان باران در استان مازندران سیل براه انداخت و بسیاری از مناطق شهری و روستایی این استان درگیر سیل شد.

در زمان وقوع سیلاب، حسین زادگان استاندار مازندران که به تازگی به این سمت منصوب شد با حضور در مناطق مختلف سیل زده استان از نزدیک و شخصاً مناطق را سرکشی کرد و از این طریق وضعیت خسارت‌های سیل و همچنین نحوه خدمات رسانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

حسین زادگان علاوه بر سابقه فعالیت و مدیریت مناصب سیاسی از جمله فرمانداری شهرستان ساری، معاون استاندار و اکنون در منصب استاندار مازندران فعالیت می‌کند و مسئولیت‌های ورزشی در سطح ملی از جمله رئیس فدراسیون ورزش کارگری را در کارنامه دارد.

در سیلاب‌های اسفند پارسال و اوایل امسال ۱۷ هزار میلیارد ریال به استان مازندران خسارت وارد شد و بیش از ۶ هزار واحد مسکونی تخریب و یا آسیب دید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار