در سومین جشن میلاد بانوی مهربانی؛
تابناک: مجموعه فرهنگی عاشوراییان در آستانه ولادت حضرت معصومه، ۲۵مرداد، جشن روز دختر را با عنوان «فقط برای دختران ۲۰+ -» برگزار می کند.
کد خبر: ۷۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 12 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مجموعه فرهنگی عاشوراییان، این ویژه برنامه با حضور و همراهی حجت الاسلام شهاب مرادی، حاج محمد یزدخواستی و مژده لواسانی برگزار خواهد شد.

مجموعه فرهنگی عاشوراییان در راستای برنامه های فرهنگی دینی خود در طول سال، سومین جشن ولادت حضرت معصومه را با عنوان «فقط برای دختران ۲۰+ -» سال به همت واحد خواهران برگزار خواهد کرد.

این ویژه برنامه با سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی و موضوع ازدواج ۲۵ مردادماه ساعت ۱۷ برگزار می شود و دیگر همراهان جشن حاج محمد یزدخواستی و مژده لواسانی مجری جوان رادیو و تلویزیون با سابقه اجرا در برنامه هایی همچون کافه سوال و عصر خانواده از شبکه دو سیما، خواهند بود.

علاوه بر این، از دیگر برنامه های جشن دعوت از بانوان موثر شهری، قرعه کشی و اهدای جوایز ویژه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، برپایی غرفه فروش کتاب و تولیدات خانم های مجموعه و دیگر محصولات عاشوراییان است.

لازم به ذکر است که واحد خواهران از حدود ۲ ماه پیش برنامه ریزی های لازم را برای اجرای این ویژه برنامه آغاز کرده است.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این جشن از طریق آدرس اینترنتی www.ashouraiyan.com یا به صورت حضوری با مراجعه به دفتر مجموعه فرهنگی عاشوراییان بین ساعات ۸ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ واقع در خیابان ابن سینا، کوچه ارشاد (۳۳)، روبروی مسجد آقانور ثبت نام کنند.

همچنین مجموعه فرهنگی عاشوراییان در سال های گذشته برنامه هایی از جمله «من دختر ایرانی هستم» و «سبک زندگی شما دختران چگونه است» را با حضور میهمانانی همچون حجت الاسلام شهاب مرادی و سرکار خانم نیلچی زاده، ویژه روز دختر برگزار کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار