فردا طی مراسمی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان ۵۰۰ سند املاک علوی به واجدین شرایط در شاهین‌دژ واگذار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 26 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی فردا در مراسمی با حضور محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان، ائمه جمعه آذربایجان‌غربی و جمعی از مسوولان استان و شهرستان، ۵۰۰ سند املاک علوی به واجدین شرایط در شهرستان شاهین‌دژ اهدا می‌شود.

بر اساس این گزارش ۵۰۰ سند اهدایی در این مراسم به مساحت 87 هزار و 958 مترمربع بوده که مبلغ کارشناسی آن 261 هزار و ۸۶۱ میلیون ریال است و به صورت تقریبا رایگان به واجدین شرایط اهدا می‌شود.

واگذاری این اسناد علوی از سال ۹۳ آغاز شده و تاکنون بیش از ۸۰ هزار سند به خانوار‌های محروم در سراسر کشور واگذار شده است.

از جمله اقدامات امور اجتماعی انجام گرفته در بنیاد مستضعان تاکنون، پرداخت سه میلیارد و 510 میلیون ریال به 9 مورد سه قلو، احداث تعداد 14 باب مدرسه به تعداد 86 کلاس، کمک به مادران شیرده و باردار به تعداد 51 هزار و 315 مورد، اهدای پنج فقره جهیزیه در شاهین‌دژ برای هر نفر دو کالای اساسی مانند اجاق گاز، فرش، یخچال، ماشین لباسشویی و مبلغ 300 میلیون ریال برای خرید فرش برای مسجد شهر قوشچی بوده است.

علاوه بر آن، کمک به ساخت مصلا به مبلغ 200 میلیون ریال، تسهیلات بانکی کمک به بیمارستان امید به مبلغ 70 میلیارد ریال، احداث یک واحد درمان بستر در آواجیق به مساحت یک هزار و 20 مترمربع، احداث 6 چمن مصنوعی در چالدران که در دست اقدام بوده و مبلغ یک میلیارد ریال کمک هزینه به حوزه علیه شاهین دژ از جمله آنها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار