رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد؛
رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در ارزیابی عملکرد واحدهای پژوهشی پالایشگاه های گاز کشور که توسط مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران انجام داده، بر اساس شاخص های تعریف شده پالایشگاه گاز ایلام مقام اول را در بین پالایشگاه‌های گاز کشور در سال ۹۷ کسب کرد.
کد خبر: ۷۵۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ 23 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ احسان نوراللهی اظهار داشت : کسب این عنوان در حوزه پژوهش یکی از اهداف راهبردی این شرکت برای افق سال ۱۴۰۴ بود که خوشبختانه پیش از موعد مقرر به اهداف خود رسیده است.

وی اظهار داشت: پالایشگاه گاز ایلام چشم انداز خود را برای سال ۱۴۰۴ به شرح؛ تولید پایدار محصولات در حد طراحی، تندیس زرین در تعالی سازمانی، سازمان بهره وری در استقرار نظام مدیریت بهره‌وری و کسب رتبه های اول در HSE و پژوهش و فناوری ترسیم کرده که با تلاش های انجام شده در مقوله پژوهش و فناوری این مهم زودتر از موعد به هدف مورد نظر رسیده است.

نوراللهی با اشاره به اینکه این پالایشگاه سال گذشته در حوزه پژوهش و فناوری ۴۵ قرارداد با دانشگاه های کشور انعقاد کرد، یادآور شد: این قراردادها شامل ۱۰ مورد پروژه پژوهشی، چهار مورد طرح اینترنشیپ و ۳۱ مورد پایان نامه تحصیلات تکمیلی است.

وی گفت: همچنین انعقاد ۲ مورد تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی با دانشگاه آزاد ایلام و جهاد دانشگاهی ایلام و ارتباط و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، مشارکت در برگزاری همایش ها و سمینارهای علمی و جذب ۱۰۰ درصدی بودجه حوزه پژوهش از دیگر اقدامات شاخص حوزه پژوهش و فناوری این پالایشگاه در سال گذشته بوده است.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام افزود: کسب این موفقیت در قالب انجام یک کار تیمی با همکاری کمیته های پژوهشی پالایشگاه متشکل از ۸۰ نفر از همکاران و اعضا هیات علمی دانشگاه ها بدست آمده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار