معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با مدیران روزنامه‌های کشور از تأیید صدور مجوز واردات ۳ هزار تن کاغذ در بازار خبر داد.
کد خبر: ۷۵۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 18 June 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از آنا، در نشست روز دوشنبه معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران روزنامه‌های کشور، محمد خدادی گزارش مبسوطی از روند چگونگی واردات کاغذ ارائه کرد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این هم‌اندیشی که بیش از ۱۰۰ مدیر رسانه‌ای کشور حضور داشتند طبق آماری که به دست آورده بود از آخرین اقدامات واردات کاغذ مطالبی بیان کرد و گفت:‌ مجوز  صدور حدود ۳ هزار تن کاغذ از سوی سه تاجر صادر شده است که به زودی وارد کشور می‌شود.
البته این سه تاجر از زمان بحث ارز ۴۲۰۰ تومانی تاکنون به عنوان تاجر توانایی انجام واردات کاغذ را داشتند.
چیزی که در این نشست بیشتر به چشم خورد دفاع معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روزنامه‌های مکتوب بود.
خدادی در این نشست گفت که نقش رسانه‌ها به‌خصوص رساندن صدای مردم ایران به جهان و ایجاد فضای همدلی و همسبتگی در مقابل توطئه‌های دشمن به‌خصوص در جنگ اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست قسم خورد تلاش می‌کند تا اقتدار رسانه‌های مکتوب را بالا ببرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار