استاندار اصفهان خواستار شد؛
استاندار اصفهان گفت: در جهت رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و عزم مدیران برای رفع مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی جدی است.
کد خبر: ۷۵۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 17 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات برخی از واحدهای تولیدی که با حضور صاحبان این واحدها برگزار شد، اظهار داشت: یکشنبه‌های هر هفته بر اساس قولی که به صنعتگران در بازدید از شهرک‌های صنعتی داده شد از ساعت 15 تا 18 به مدت سه ساعت، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و در جهت حل آن با هماهنگی و همکاری مدیران ذیربط اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: بر همین اساس امروز در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدها و کارگاه‌های تولیدی احصاء و برای رفع آن با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق مدیران ذیربط تصمیات لازم اتخاذ شد.

وی با تاکید بر اینکه برای حل مشکل صاحبان صنایع و کارگاه‌های تولیدی هرکاری از دست ما بر آید انجام خواهیم داد، گفت: مشکلات صنعتگران با موضوعات متنوعی همچون بورکراسی اداری، مسائل بانکی، زیست محیطی و... مرتبط است از سویی دیگر تأمین مواد اولیه با توجه به تحریم های اقتصادی، از موارد مطرح شده بود.

رضایی تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان، مولدهای خوبی برای گسترش تولیدات متنوع محسوب می‌شوند و به دلیل اینکه سرمایه کمی برای راه‌اندازی خود نیاز دارند، می‌‌توانند به کمک صنایع برای حفظ و ایجاد اشتغال جدید بیایند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: اگرچه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم اما می‌توان با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید می توانیم رونق تولید را محقق کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار