ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران گفت: در مرحله ابتدا از تیمم تشکر می‌کنم که توانستیم مقابل قهرمان جهان به پیروزی برسیم و لهستان نیز در سرویس و دفاع عالی بود و در برخی مواقع توانست بر تیم ما فشار بیاورد ولی با بازی عالی توانستیم بازی را در دست بگیریم.
کد خبر: ۷۵۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴ 16 June 2019

کولاکوویچ: از تیمم تشکر می‌کنم/ سرمربی لهستان: بازی را به معروف باختیم
نشست خبری تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان آغاز شد.

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: این برد را به تیم ملی ایران تبریک می‌گویم، بازی خیلی سختی را شروع کرده و در دفاع ضعیف بودیم و قدرت حمله را به حریف دادیم.

در ادامه سعید معروف کاپیتان ارومیه‌ای تیم ملی والیبال ایران  اظهار کرد: بازی سختی در مقابل لهستان داشتیم و فکر نمی کردیم دو ست را به حریف واگذار کنیم ولی با حمایت پرشور هواداران توانستیم به بازی برگردیم و پیروز میدان شویم.

وی افزود: بازی کردن در این سالن برای هر تیمی مقابل ما سخت خواهد بود و امروز مردم در پای تلوزیون و ورزشگاه از بازی لذت بردند.

در ادامه سرمربی تیم لهستان بیان کرد: بازی سختی داشتیم و تیم لهستان به سعید معروف باخت.

وی افزود: در ارومیه بازی کردن در بین این همه تماشاگر سخت است و امروز این تماشاگران به کمک تیم ملی ایران رسیدند.

در ادامه ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران اظهار کرد: در مرحله ابتدا از تیمم تشکر می‌کنم که توانستیم مقابل قهرمان جهان به پیروزی برسیم و لهستان نیز در سرویس و دفاع عالی بود و در برخی مواقع توانست بر تیم ما فشار بیاورد ولی با بازی عالی توانستیم بازی را در دست بگیریم.

در ادامه سرمربی لهستان تصریح کرد: وقتی درصدی از مردم از شما انتقاد می‌کنند بدانید که ایده هایتان خوب بوده و بازی در داخل زمین برای من مهم است.

وی افزود: قبل از آغاز مسابقات هم انتقاداتی برای من بود و اگر ایرادی بر من بود امروز دستاوردی نداشتم.

وی در خصوص میزان اعتراض به داوری افزود: در این سطح از بازی ها هدف من کسب امتیاز است و از هر چیزی برای کسب امتیاز دریغ نمی کنم.

سرمربی ایران در ادامه  افزود: ما از 11 بازیکن حتی از جوانان استفاده کرده و پیروز میدان شدیم.

وی گفت: از ترکیب تیم نباید ایراد گرفت چون کل دنیا از پیروزی تیم ملی ایران صحبت می کنند اما برخی ها از این ترکیب انتقاد کرده‌اند اما برای من نتیجه مهم است و این ترکیب بهترین ترکیب به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار