رییس بنیاد شهرستان بویین‌زهرا:
رییس بنیاد شهرستان بویین‌زهرا: اجرای مستمر پایش سلامت خانواده‌های شهدا در دستور کار ماست اجرای مستمر طرح پایش سلامت خانواده‌های شهدا با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامتی آنها در دستور کار ماست.
کد خبر: ۷۵۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 15 June 2019

رییس بنیاد شهرستان بویین‌زهرا: اجرای مستمر پایش سلامت خانواده‌های شهدا در دستور کار ماست 

صندوق ورودی
x
 
 
 
 

 

 
به گزارش تابناک قزوین، طرح پایش سلامت والدین شهدای شهرستان بویین‌زهرا در روستاهای چسکین، سگزآباد، ابراهیم‌آباد، رودک، آقچه‌مزار، آب‌باریک، فیض‌آباد، صدرآباد، حسین‌آباد، آراسنج و امیرآبادنو اجرا شد.
در این طرح، 24 نفر از والدین شهدا توسط کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا پایش سلامت شدند.
در اجرای طرح یاد شده، بهرامعلی کشاورزقاسمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به طرح پایش سلامت گفت: با توجه به اینکه جمعیت آماری جامعه رو به سالمندی پیش می‌رود و خانواده‌های معظم شهدا نیز از این امر مستثنی نیستند، توجه به وضعیت سلامتی آنها در دستور کار ماست.
وی افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا و توجه به وضعیت سلامتی آنها، کوچکترین کاری است که ما می‌توانیم در قبال این عزیزان انجام دهیم.
این مسوول گفت: هدف طرح پایش سلامت، آشنا شدن با مشکلات خانواده‌های شهدا، ارایه‌ی خدمات رفاهی درمانی، کاهش دغدغه‌های جامعه هدف در حوزه بهداشت و درمان و حفظ و ارتقای سطح سلامتی والدین و همسران معظم شهداست.
کشاورزقاسمی افزود: پزشکان متخصص براساس هماهنگی و برنامه‌ریزی با مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌زهرا به صورت منظم و هدفمند خانواده‌های شهدا را پایش سلامت کرده و وضعیت سلامتی آنها را مورد بررسی قرار می‌دهن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار