سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، سخنان مقام معظم رهبری خطاب به نخست وزیر ژاپن را مایه افتخار و تحسین برانگیز دانست.
کد خبر: ۷۵۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ 15 June 2019

سید قاسم جاسمی

سید قاسم جاسمی در تحلیل دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن در گفتگو با تابناک گفت:فرمایشات رهبر انقلاب خیلی شفاف، گویا و روشن بود، ایشان صراحتا فرمودند:پیام آقای ترامپ را نمی‌پذیریم و پیامی هم برای ایشان نداریم، شما به عنوان نخست وزیر ژاپن برای ما قابل احترام هستید، جمهوری اسلامی و ژاپن نود سال است ارتباطات خوب تجاری، بازرگانی و سیاسی دارند، این حرف مقام معظم رهبری بسیار شفاف، روشن و محکم بیان شد که تحسین برانگیز بود و باعث افتخار ماست

وی افزود: واقعیت امر اینست که رهبر انقلاب بیش از هرکسی بر موضوعات بین المللی و منطقه‌ای اشراف کامل دارد و میداند آمریکایی‌ها صداقت مذاکره را ندارند.

جاسمی همچنین با اشاره به این نکته که حضرت امام (ره) نیز ۳۸ سال پیش رابطه آمریکا با ایران را رابطه گرگ و میش دانست و گفت:آمریکا بدنبال مذاکره واقعی نیست بلکه با این حربه‌ها به دنبال فریب و تحمیل برجام دو به ایران و گرفتن قدرت موشکی و انرژی صلح آمیز هسته‌ای ایران هستند تا بتوانند ایران را به سرنوشت کشور‌هایی همچون عراق و لیبی و ... دچار کنند، اما با توجه به تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب، هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
واقعا همین است .ایرانیان عرب نیستند ...........................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
آمریکائیهاحتی ازذهن خودپاک کنندکه ایران مانندلیبی نخواهدبودکه فریب دغلبازان وشیطانهایی همچون آمریکاراخورده وخودوکشورشان رانابودکردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار