استاندار؛
استاندار خراسان شمالی از اجرای طرح توسعه هشت گام گنجینه معرفت در این استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد هم افزایی بین تمام اجزای حاکمیتی در استان است.
کد خبر: ۷۵۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 15 June 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی در بررسی زیرساخت های جاده ای و ریلی استان خراسان شمالی در شیروان اظهار داشت: تلاش کردیم پتانسیل های هر شهرستان به عنوان پیشران های اقتصادی در سند توسعه استان تعریف شود.
دکتر شجاعی افزود: بر اساس سند توسعه قرار است دقیقه به دقیقه وقت مسئولان و ریال به ریال اعتبارات در مسیر توسعه تعریف شده هزینه شود.
وی ادامه داد: همچنین تلاش کردیم با ایجاد هم افزایی از ظرفیت تمامی اجزای حاکمیتی استان بهره مند شویم و همه با هم در مسیر توسعه و حفظ منابع مردم و نظام حرکت کنیم.
دکتر شجاعی با یادآوری سخنان دکتر لاریجانی مبنی بر تعریف الگو برای اجرایی کردن آنچه گفته می شود، تصریح کرد: تلاش کردیم این فرمول در استان برای استفاده از نیروها به شکل سازمان یافته اجرا شود و جایگاه هر یک از بخش های مختلف در مسیر توسعه به طور جداگانه تعریف شود.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود افزود: طرح توسعه همگام هشت گنجینه معرفت را در استان تعریف کردیم که عدد هشت در این عنوان به برکت حضور امام هشتم و تعداد شهرستان ها است و گنجینه معرفت هم برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری در سفر به این استان بود.
دکتر محمدعلی شجاعی خاطر نشان کرد: بنده اعتقاد دارم نبود برنامه و نیروی انسانی حتی با افزایش اعتبارات به بیراهه رفتن است و بر این اساس نیروهای انسانی استان را به هشت بخش کارگزاران دولتی، نمایندگان مجلس، ائمه جمه و جماعات، حافظان امنیت، حامیان قضایی، فعالین صنفی و مدنی، نخبگان و در راس آنان کارآفرینان و سرمایه گذاران تقسیم بندی کردیم.
دکتر شجاعی اشاره داشت: در پیوست این تقسیم بندی شرح وظایف و چگونگی ورودشان به حوزه توسعه استان تعریف شده است و این طرح به زودی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و شورای اداری شهرستان ها ارائه خواهد شد.
دکتر شجاعی در پایان سخنان خود بار دیگر تاکید کرد: تلاش داریم در خراسان شمالی با ایجاد هم افزایی تمامی داشته های نیروی انسانی استان در جایگاه خود به درستی و در مسیر توسهه شتابان استان استفاده شود تا مردم هر چه زودتر از زندگی بهتر برخوردار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار