امرروز جمعی از اعضای تالار مجازی نخبگان مهران در نشست با استاندار ایلام دیدگاههای خود در حوزه های مختلف را بیان نموده وسلیمانی دشتکی نیز به انتقادات مطرح شده پاسخ گفت
کد خبر: ۷۵۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ 12 June 2019

تابناک ایلام::امروز جمعی از فعالین سیاسی واجتماعی فعال در گروه مجازی نخبگان مهران در نشستی با استاندار ایلام به بیان دیدگاهها وانتقادات خود در حوزه های مختلف پرداختند .  در طول ماههای اخیر اعضای فعال این تالار همواره به شرایط موجود در استان انتقاداتی مطرح نموده و دیدار امروز فرصتی شد تا به صورت چهره به چهره انتقادات خود را مطرح و پاسخ آن را از مدیر ارشد استان دریافت نمایند.

 

مهمترین صحبت های استاندار که حوزه های مختلف را در برگرفت به شرح زیر است ؛

یک اصلاح طلب هستم/ در این مدت فریادگر مطالبات ایلام بوده ام/در دفاع از منافع استان کوتاهی نکرده ام/ به خاطر دفاع از منافع استان علیه ما چه حرف ها که نزدند! شباهت های فرهنگی زیادی بین مردم ایلام و چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

*هرجا رفته ام ۸ سال مظلومیت و عدم توسعه نیافتگی ایلام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی را فریاد زده ام.

*ایلامی ها تندیس ایثار و مقاومت در کشور هستند؛ ۸ سال زیر بمباران و آتش ایستادند اما مهاجرت نکردند!

*در دفاع از منافع استان کوتاهی نکرده ام و در هر شرایطی مدافع سرسخت حق و حقوق این مردمان بوده ام.

*اگر گفتیم در داخل شهرها موکب نزنند، اگر گفتیم اربعین اقتصادی شود اگر گفتیم ۸ سال عدم توسعه یافتگی ایلام باید جبران شود به خاطر دفاع از مردم ایلام بود.

*همواره مطالبه گر نقش ملی ایلام در کشور بوده ام؛ اعتقاد دارم ایلام را نه بر اساس جمعیت کم آن، نه بر اساس وسعت آن، بلکه بر اساس جمعیت ۵ درصدی شهید و جانباز آن، ۷/۷ درصد مرز کشور، ۳ و نیم درصد صادرات کشور، ۱۱ درصد گاز کشور، ۴ درصد نفت کشور، ۲۲۰ هزار بشکه تولید نفت در روز و بر اساس ظرفیت تردد بیش از ۶۵ درصدی زوار اربعین در کشور باید مطرح شود.

*در پتروشیمی ایلام بعد از ده سال حتی یک مدیر بومی وجود نداشت، با پیگیری های انجام شده ظرف ۸ ماه ۶ مدیر بومی در پتروشیمی ایلام منصوب شد.

*سه شنبه ۲۸ خرداد ماه میزبان استانداران زاگرس نشین و وزیر جهادد کشاورزی هستیم.

*ظرف چند روز گذشته بیش از 12 دیدار با مقامات ارشد کشوری داشته ام و در این مدت سفر ریاست جمهوری به استان را قطعی کردیم.

*یک اصلاح طلب هستم، هیچگاه مواضع خود را تغییر نداده ام اما الان استاندار همه مردم و همه گروه ها و جناح ها هستم.

*در جایگاه استاندار، اول یک فرد اجرایی  هستم بعد یک فرد سیاسی

*تاکید من در انتصابات بر جوانان و بانوان بوده است؛ اغلب انتصابات جوان بوده اند/زمانی که به ایلام آمدم تنها سه مدیر کل خانم و یک بخشدار وجود داشت که اکنون به ۹ مدیرکل و 4 بخشدار افزایش یافته است/ملاک انتخاب توانمندی و خوب کار کردن است.

 نکات مهم وحاشیه های نشست ؛

*استاندار ایلام در پاسخ به وضعیت مدیرکل آموزش وپرورش در حالی از ماندن اسفندیار رستم زاد دفاع کرد که تمامی شواهد از اصرار وی و یکی از نمایندگان استان برای تغییر مدیرکل آموزش وپرورش حکایت داردو البته استاندار ایلام گفت : قبلا خواهان برکناری ایشان بوده ام اما همان افرادی که در امدن ایشان نقش داشتند در حال حاضر به دنبال تغییر وی هستند .من همانند دیگر مدیران از ایشان حمایت میکنم و برای حفظ شان ایشان تلاش خواهم کرد .این راهم گفت که در صورتی با رفتن رستم زاد موافقت می کند که وی به پست مهمتری ارتقاء یابد.

*سلیمانی دشتکی در پاسخ به انتقادی در خصوص چرایی عدم انتقال دفتر منطقه نفت وگاز غرب به استان گفت :به اتفاق مجمع نمایندگان استان بار ها موضوع را از طریق آقای زنگه وزیر محترم نفت پیگیری کرده ایم ،اما ایشان در خصوص انتقال دفتر به استان ایلام معذوریت های را اعلام کرده اند به خاطر انتساب ایشان به کرمانشاه ممکن است مسائل و مشکلاتی برای بستگان و نزدیکان ایشان به وجود آید .

همان گونه که از سخنان استاندار و معذوریت وزیر  استنباط می شود گویا حفظ سلامت بستگان وزیر بر منافع استان ایلام میچربد !

*استاندار ایلام در پاسخ به سوالی در خصوص انتصاب مدیران کل گفت : یکی از نمایندگان خواستار انتصاب راننده اش در یکی از مناصب مدیریتی است ،البته این را نگفت که همان راننده مورد نظر ایشان، از سوی چه کسی  در بین گزینه ها قرار گرفته است!؟

*وی در انتقاد دخالت رئیس دیوان محاسبات در انتصاب استان گفت: علاوه بر نمایندگان ممکن است افرادی دیگری هم خواستار دخالت در انتصابات باشند اما استاندار تصمیم نهایی را میگیرد .

برادر زاده آقای آذر قبل از حضور من در استان  و در دوره ی استاندار پیشین دارای مسئولیت بود .

*استاندار ایلام در یک سو از دخالت نمایندگان در انتصابات وفشار به وزرا گفت و نقش نماینده حوزه جنوب استان در انتصاب فرماندار دره شهر را پذیرفت اما از سوی دیگر از  کاظم زاده به عنوان بهترین نماینده استان یاد کرد که به گفته وی بهترین همراهی را با دولت دارد.

البته استاندار ایلام در پاسخ به چرایی عدم همراهی با نماینده همراه دولت و تمایل وی با همکاری با دو نماینده غیر هم سو گفت :من با نماینده همراه دولت رابطه ی دوستانه ای دارم و آن گونه که در رسانه ها مطرح می شود نیست.

آن دو نماینده هم همراهی خوبی با دولت دارند چرا که طرح استیضاح رئیس جمهور و وزرا را امضا نکرده اند .

 *وی در پاسخ به انتقادی در خصوص انتصاب مدیرکل حوزه استاندار گفت : مدیرکل تا مدتی به فعالیت بیرون از استانداری می پردازند وی مجددا به کار برخواهند گشت .

این گفته استاندار می تواند به این معنا باشد که استعفای وی یک استعفای صرفا صوری بوده و تا پایان انتخابات ایشان در سایه مدیر خواهند بود !

*سلیمانی دشتکی در پاسخ به انتقادات صورت گرفته به وضعیت جاده مهران ایلام گفت: 90 درصد جاده ارتباطی آماده است . درحالیکه کوخایی منتقد این حوزه با اصرار بر انتقاد خود گفت که این جاده کمتر از 40 درصد آماده شده چون وضعیت موجود این را می گوید!

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
درود برادر اسدی عزیز واقعا این اموزش و پرورش دیگه لوس شده. استاندار یه پست به رستمزاد بده قال قضیه رو بکته. ایشان که دربست در خدمت خانواده رستمزاده.. پذیرایهای تفریحی جهانگیر برایی استاندار در جرداول کار ساز شده و استاتدار هم در خوابه و هنگام خواب هم هی میگه رستمزاد . رستمزاد
آقای استانداز براش مهم نیست جی به سر آموزش و پرورش آمده مهم حفظ خانواده رستمزاده . ..
آقای استاتدار محض رضای خدا لج نکن این موضوع آموزش و پرورش حلش کن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
درود برادر اسدی عزیز واقعا این اموزش و پرورش دیگه لوس شده. استاندار یه پست به رستمزاد بده قال قضیه رو بکته. ایشان که دربست در خدمت خانواده رستمزاده.. پذیرایهای تفریحی جهانگیر برایی استاندار در جرداول کار ساز شده و استاتدار هم در خوابه و هنگام خواب هم هی میگه رستمزاد . رستمزاد
آقای استانداز براش مهم نیست جی به سر آموزش و پرورش آمده مهم حفظ خانواده رستمزاده . ..
آقای استاتدار محض رضای خدا لج نکن این موضوع آموزش و پرورش حلش کن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
به عنوان یک شهروند کمترین نشان واثری ازتلاش وکاروتوسعه درحوزه شمالی نمیبینم .تلاش برای ارتقا یک مدیرکل ناتوان ازاون حرفهاست که جزداشتن رانت درمرکز که باعث انتصاب هم بوده توجیه دیگری ندارد.برادرمن ناتوان رافبل ازاینکه بیشترازاین باعث خسران شود عوض کن البته اگر ازبیرون برایتان تصمیم نمیگیرند.درضمن دکترمیرزایی هم بداند مردم می دانند درتلاش است فردی ناتوان تررافقط به واسطه سیروانی بودن جایگزین کند نکن برادر من ازخدا بترس تاحالاکم کارغیرقابل جبران نکردین بدترش نکنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
استاندار قبل از اینکه مدیر اجرایی باشد یک روانشناس است ومیداند چگونه بر مردم ساده لوح ایلام حاکمیت کند با پارتی بازی وقبیله گرایی وحزب بازی کار بجایی نمیرسد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
بفرما پس شما چکاره ای که نماینده و عادل آذر و ... برای استان تصمیم می گیرن ؟ تازه با انتخاب نکردن مدیرکل جدید حوزه استاندار ، عملا قانون رو دور زدین آقای دشتکی .
خیرخواه
|
-
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
تابناکیهای عزیز
تاریخ ایلام از زمانی که قصبه حسین آباد و تابعه استان پنجم کشور بود تا اوائل دهه پنجاه که فرمانداریکل و سپس استان مستقل تحت عنوان ایلام شد تاکنون هیچ والی یا استانداری به بی کفایتی و بی صلاحیتی قاسم سلیمانی دشتکی بخود ندیده است. ایشان در هفتمین دهه از عمر خود در حالیکه ضعف و ناتوانی جسمی بر او غلبه کرده و نای خدمت نداشت در میان تشتت آرای نمایندگان استان به استانداری ایلام گماشته شد. مدرک تحصیلی غیر مرتبط کارشناسی روانشناسی تربیتی و تجربه کاری بسیار متزلزل و مخرب در استانداری چهارمحال و بختیاری که همه شاخصهای توسعه ای آن استان را معکوس نموده بود و بیکاری را مستولی و رشد اقتصادی را متفی کرده بود مهمترین داشته های دشتکی برای تصدی استانداری ایلام بود. از نظر سیاسی نیز بسیار مذبذب و مردد بود و زد وبندهای ابقای خود با نمایندگان و خوانین پایتخت نشین را بر هر نگرش سیاسی ترجیح داد و از سیاست تنها لابیگری و زدوبند و تفرقه بینداز و حکومت کن را یاد گرفته و عمل کرده است. از علم مدیریت تنها بزگزاری جلسه های تشریفاتی و بی خاصیت را بیاد دارد که زینت بخش پوشه صورتجلسات باشد. از نظر سطح سواد بخصوص در استان رو به توسعه ای مثل ایلام رشته های فنی و مهندسی میطلبد ایشان با لیسانس تربیتی حرفی برای گفتن در جلسات تخصصی ندارد و مانند داور والیبال فقط سمت راست و چپ جلسه را بر وبر نگاه می کند و با چاشنی بی احترامی و توهین اعضای جلسات را شرمنده و مایوس می نماید. بی ادبی و تندی ایشان در جلسات و بازدیدها بسیار مشمئز کننده شده است. روحیه اشرافیگری و خان بازی در بازدید های ایشان از شهرستانها موج میزند و به ارزش تبدیل شده است. یقینا" نماینده های فعلی استان در مجلس یعنی آقایان میرزایی'امینی و کاظم زاده برای خطای تاریخی انفعال در مقابل انتصاب ایشان از سوی وزارت کشور بی رحمانه مورد سرزنش تاریخ استان قضاوت خواهند شد و دولت تدبیر و امید که هیچ تدبیری را در مورد انتصاب سلیمانی دشتکی به استانداری استان مقاوم و شهیدپرور ایلام بکار نگرفت و همه امیدهای مردم استان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد و همان بلایی که سر استان چهار محال و بختیاری آورد سر استان ایلام هم درآورد و در طول دوسال انتصاب ایشان به اندازه بیست سال استان ایلام از نظر شاتصهای توسعه ای عقبگرد نمود. خداوند هرچه زودتر این شخص را که اشتباهی به این سمت گماشته شد به شهر و دیار خودرهنمون سازد تا استان ایلام در دوسال باقیمانده این دولت دوازدهم به جبران مافات بپردازد. اللهم وفقنا لما تحب و ترضی. والسلام علی ما اتبع الهدی
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
جناب دشتکی با این فرمایشات نشان داد معامله گر قهاریست البته نه برای احقاق حق مردم محروم استان بلکه برای حفظ وبقای صندلی ریاستش، ایشان فرمودند که مدیرکل حوزه استانداری صرفا استعفای صوری داده و درسایه مدیر است ، به عرض ایشان می رساند: اولا زمانی که ایشان در روشنایی و عیان مدیر بودند چه گلی به سر استانداری زدند که اکنون در سایه؛ اغلب مراجعه کنندگان به حوزه استانداری از عدم تکریم ارباب رجوع به عنوان کمترین خطای ایشان نام می برند.جالب تر اینکه همین آقای مدیرکل داعیه وکیل الملت را هم در سردارد .دوما در کجای قانون به استعفای صوری یک مدیر اشاره شده که آقای استاندار در یک مجمع عمومی به صراحت آن را بیان می کند،چنین اظهار نظری مبنی بر دور زدن علنی قانون از نماینده عالی دولت بعید است.قطعا نهادهای نظارتی بر انتخاب مجلس شورای اسلامی این فرمایشات را در بررسی صلاحیت افراد ملحوظ خواهند کرد.
اما در خصوص سوگلی مدیران؛مدیرکل آموزش و پرورش استان ،همه عالم و آدم می دانند و اذعان می دارند که این بنده خدا به قول مهران مدیری اشتباهی است حال چه شده که استاندار از ارتقای ایشان در صورت برکناری دم می زند.بنده به عنوان یک نفر از جامعه فرهنگی استدعا دارد ترتیبی اتخاذ فرمایید تا جناب رستمزاد ثانی هم در سایه خدمت نمایند چراکه نظام تعلیم و تربیت به مدیران بی ریا نیاز دارد.
حمیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
وقت آن نرسیده است جناب استاندار با نخبگان حوزه جنوب استان هم جلسه داشته باشند؟!!!! هیچ درخواست صنفی متاسفانه در این جلسه مطرح نشده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
آقای استانداراگرواقعا مستقلی بیامردومردانه یک فردشایسته خارج ازافراددرون اداره کل که همه سروته یه کرباسند برای کشتی به گل نشسته آموزش وپرورش تاقبل ازمهر انتخاب کن تا هم خدا وهم خلق خدا راراضی کنی نگذارسرنوشت فرزندانمان بیش ازاین بازیچه یک عده ناکارامدبی برنامه باشد
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
خدایا استان محروم اما زرخیز ما به دست استاندار نا متخصص و نمایندگان منفعت طلب و مدیران کل لابی گر و مرکز نشینان قدرت طلب افتاده . قبلا از پست گرفتن یک ایلامی در مرکز خوشحال میشدیم ، اما الان نه . چون با دخالت های نابجا استان رو به قهقرا میبرن . شرط اول توسعه ی استان انتخاب نمایندگان لایقه . که تا زمانی که قبیله ای رای میدیم ، شایستگی به فراموشی سپرده میشه.
ناشناس
|
Curacao
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
باسلام وارادت خدمت جناب اسدی مدیررسانه ی وزین تابناک
آقای استاندار که فردی توانا در سخنوریست شکی نیست وانسانی عصبی وتوهین کننده به مخاطب اونم شکی نیست
واما جای بسی تعجب وتاسف است در جلسات خصوص یک جور صحبت میکنند در جلسات عمومی جور دیگر نمونه اش در خصوص مدیرکل آموزش وپرورش
جناب دشتکی در جای خصوصی گفته بودن مدیرکل آ.پ انسان خوبی است هرچند ناتوانه اما حرف گوش کنه
در جلسه ی دیروز از ایشان دفاع کرده بود که ایشان رو در صورتی عوض میکنم که پست دیگر به ایشان بدهیم به این خاطر که اعتراضات ونارضایتی علیه آقای رستم زاد زیاده
آخ از مدح های شبیه به ذم جناب استاندار!!!آخرش مدیرکل آ.پ از نظر شما قوی هستند یا ضعیف؟!!
کاش از قاطبه ی فرهنگیان بخت برگشته هم نظرسنجی سرانگشتی میکردین
کاش مشاورانی امین داشتین ونظرشون رو در خصوص مدیران کل جویا میشدی
شما فردی دوران دیده ای دهه هفتاد عمراتان را میگذرانید تجربیاتتانازسن اکثر ما بیشتر هست
بیشتر مشورت کنید تا نتیجه ی مثبت بگیرین
عاقبت با صالحان وخوبان است
ناشناس
|
Curacao
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
باسلام وارادت خدمت جناب اسدی مدیررسانه ی وزین تابناک
آقای استاندار که فردی توانا در سخنوریست شکی نیست وانسانی عصبی وتوهین کننده به مخاطب اونم شکی نیست
واما جای بسی تعجب وتاسف است در جلسات خصوص یک جور صحبت میکنند در جلسات عمومی جور دیگر نمونه اش در خصوص مدیرکل آموزش وپرورش
جناب دشتکی در جای خصوصی گفته بودن مدیرکل آ.پ انسان خوبی است هرچند ناتوانه اما حرف گوش کنه
در جلسه ی دیروز از ایشان دفاع کرده بود که ایشان رو در صورتی عوض میکنم که پست دیگر به ایشان بدهیم به این خاطر که اعتراضات ونارضایتی علیه آقای رستم زاد زیاده
آخ از مدح های شبیه به ذم جناب استاندار!!!آخرش مدیرکل آ.پ از نظر شما قوی هستند یا ضعیف؟!!
کاش از قاطبه ی فرهنگیان بخت برگشته هم نظرسنجی سرانگشتی میکردین
کاش مشاورانی امین داشتین ونظرشون رو در خصوص مدیران کل جویا میشدی
شما فردی دوران دیده ای دهه هفتاد عمراتان را میگذرانید تجربیاتتانازسن اکثر ما بیشتر هست
بیشتر مشورت کنید تا نتیجه ی مثبت بگیرین
عاقبت با صالحان وخوبان است
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
به نظر استاندار میخواهد درانتخابات آینده نقش طرفدارانه داشته باشد وعده حفظ جهانگیر اگر نماینده نشد و ارتقا و حفظ پسر عمویش در مدیر کلی آموزش و پرورش میتواند دلایل خوبی باشند که استاندار بواسطه مشاور جوانش میخواهد ببرای دور آینده نماینده مجلس از خودش باشد اونهم جهان گیر توسط اسفندیار
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
سلام به نظرم آقای استاندار قاسم دشتکی نیستند قاسم رستم زاده چهار خط مصاحبه کرده ۳خط تعریف و حمایت از خانوادشه پس ازاین پس قاسم را رستم زاده میخوانیم نه دشتکی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
سلام به نظرم آقای استاندار قاسم دشتکی نیستند قاسم رستم زاده چهار خط مصاحبه کرده ۳خط تعریف و حمایت از خانوادشه پس ازاین پس قاسم را رستم زاده میخوانیم نه دشتکی
ایلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
مدیر محترم کانال ایلامیان با عرض سلام و خسته نباشید . در خصوص اتهامات وارده به ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی در مورد بایکوت کردن مرگ کودک چواری بر اثر عقرب گزیدگی و همچنین عدم حمایت وزیر - استاندار و نمایندگان از ایشان در تصدی پست مهم سکانداری سلامت مردم در کانالتان به استحضار می رساند که بنده بعنوان یک کارشناس که 25 سال است در سیستم درمانی در حال خدمت هستم بعنوان فردی بی طرف موارد ذیل را جهت اطلاع مدیران محترم کانال های فضای مجازی و مردم عزیزبه عرض می رسانم . 1_بی شک فضای مجازی بعنوان نزدیک ترین و در دسترس ترین رسانه برای عموم می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد یا عدم ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان سازمان های مختلف داشته باشد و انتظار ما از شما بزرگواران ایجاد جوی آرام و جلوگیری از چاپ پیام های کارشناسی نشده در این فضای مهم است. 2- وقتی کمتر از یک ماه از انتصاب ریاست دانشگاه و کمتر از یک هفته از تعویض معاونت درمان می گذرد قضاوت در خصوص نحوه مدیریت ایشان و تعمیم مشکلات گذشته به مدیریت جدید منصفانه نیست . 3- اولین و مهمترین کاری که مدیریت جدید در شروع کار انجام دادند ایجاد فضای امن و آرام برای پرسنل دانشگاه جهت پیشبرد و خدمت رسانی دلسوزانه به مردم بود و متاسفانه با احترامی که برای مدیران دورقبل قائل هستیم جو حاکم بر سیستم اداری در طول یکسال گذشته جوی متشنج و خارج ازحیطه کارشناسی بود و این امر امنیت شغلی را از کارمندان گرفته و بی شک صدمه اصلی آن متوجه همشهریان عزیزمان شده بود . 4 - همانطور که مستحضرید تمام صاحبنظران علم مدیریت بر این اصل متفق القولند که بزرگترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی درون سازمانی است نه ابزار و سرمایه مالی و .... ،متاسفانه سرمایه کارشناسی که نتیجه سالها تجربه و تلاش و صرف هزینه بوده در مدیریت قبلی به راحتی کنار گذاشته شد و رای مدیران حاکم بر همه امور بود نه رای کارشناس و این امر باعث شد تا در بسیاری ازشاخص ها دانشگاه چندین سال به عقب برگردد . لذا خواهشمند است با مدیریت صحیح در فضای مجازی اجازه پیشبرد اهداف سازمان و خدمت رسانی به مردم مظلوم این دیار فراهم گردد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار