امام‌جمعه لامرد:جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه شروع‌کننده جنگ نبوده است و همیشه مقاومت کرده، اما اگر موشکی زده شد موشک در جواب موشک خواهد بود و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 07 June 2019

تابناک فارس به قنل از فارس: حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر لامرد بابیان اینکه در دنیای امروز باید جزو برنده‌ها باشیم نه بازنده‌ها، اظهار داشت: آن چیزی که از تاریخ سراغ داریم همیشه ثمره مقاومت پیروزی بوده و سازش شکست خورده است.

وی افزود: در زمان امام علی (ع) و در جریان صفین یک سازش را به امام تحمیل کردند و چه هزینه‌هایی که بابت این سازش تحمیل نشد.

امام‌جمعه لامرد گفت: اگر مردم زمان امام حسن (ع) هم اهل مقاومت و ایستادگی بودند قطعاً کربلایی رقم نمی‌خورد.

حسین زاده ادامه داد: سازش پرهزینه خواهد بود و این در حالی است که برخی‌ها هنوز معنا و مفهوم مذاکره را نیز نمی‌دانند.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به فروش تجهیزات نظامی آمریکا به عربستان سعودی تصریح کرد: آمریکا میلیاردها دلار تجهیزات نظامی به عربستان فروخته است اما طبق آمارها در همین عربستان سعودی ۶۷ درصد فقیر هستند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه شروع‌کننده جنگ نبوده است و همیشه مقاومت کرده، اما اگر موشکی زده شد موشک در جواب موشک خواهد بود و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.

حسین‌زاده بیان داشت: امروز به برکت همین مقاومت، جبهه ضد استکباری جهانی شده است و آمریکایی‌ها نتیجه مقاومت را دیدند و عقب‌نشینی کردند.

وی اضافه کرد: مرتب دم از مذاکره با ایران می‌زنند اما دروغ می‌گویند و در آینده نه‌چندان دور شاهد نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.

امام‌جمعه لامرد در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز فصل گرمی هوا در لامرد تصریح کرد: اگر دمای کولرها روی ۲۴ درجه گذاشته شود، ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی می‌شود و این اقدام باعث جلوگیری از قطعی برق در فصل تابستان خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار