سيد جلال الدین حیدری فرزند آقای سید نصرالدین حیدری ، شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر رضایت گرفتن رهبر جامعه اهل حق از خانواده میترا استاد را تکذیب کرد.
کد خبر: ۷۵۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 05 June 2019

 

به گزارش خبرگزاری تابناک، بی‌شک خبر کشته شدن میترا استاد همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران توسط وی را شنیده اید، میترا استاد اهل شهرستان اسلام آباد غرب و از مردم یارستان است و این روزها شایعاتی مبنی بر احتمال رضایت گرفتن آقای سید نصرالدین حیدری رهبر جامعه اهل حق از خانواده وی در فضای مجازی و حقیقی بگوش می‌رسد که با واکنش های همراه گردید است، اما آیا این صحبت ها صحت دارد؟

سيد جلال الدین حیدری فرزند آقا سید نصرالدین حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت : شایعه نه تنها در کرمانشاه بلکه در کل کشور همواره بوده و این موارد زیاد مهم نیست بلکه مهم این است که مردم به این شایعات توجه نکنند.

وی افزود : طی سال هزاران نفر برای حل مشکلات خود نزد آقا سید نصرالدین مراجعه می‌کنند و ایشان نیز با برسی آن موضوع و مشکل رخ داده تصمیم گیری می‌کنند و این طبیعی است.

ایشان در ادامه گفت : درخصوص شایعه مطرح شده نیز شاید برخی در بین خودشان گفته باشند که جهت گرفتن رضایت نزد آقا برویم که بنده از آن مطلع نیستم، اما تا کنون هیچ شخص حقیقی و حقوقی جهت مطرح کردن این مسئله و گرفتن رضایت به ایشان مراجعه نکرده اند و اگر نیز مراجعه کنند باز طبیعی است چراکه درب خانه ایشان بروی همه باز است، اما در صورت مطرح شدن این موضوع، مهم این است که آقا چه تصمیمی خواهند گرفت، مطرح کردن یک درخواست توسط درخواست کنند امری طبیعی است، اما مهم، پاسخ مثبت یا منفی دادن به آن درخواست توسط آقاست و بنده بعنوان فرزند و از نزدیکان ایشان تا این لحظه از تصمیم ایشان در این خصوص مطلع نیستم و شایعات مطرح شده را تکذیب می‌کنیم و این شایعه آنقدر کوچک است که اصلا به آن توجهی نداریم.

به گزارش خبرگزاری تابناک، حال باید دید هدف افرادی که دست به انتشار چنین شایعاتی می‌زنند چیست؟ آیا قصد دارند از این موضوع بهره برداری سیاسی کنند و ماهی خود را از این آب خون آلود صید کنند؟ عده ای نیز با انتشار اخبار کذب دیگری قصد داشتند به اختلافات قومی مذهبی دامن بزنند که سعه‌صدر جامعه اهل حق و تیزبینی رهبر این جامعه مانع بروز اختلافات گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهریار
|
Germany
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
جامعه دیگر مشکلی ندارد.الان تا حدود ۲ ماه دیگر خودمان را سر گرم این بازی بکنیم ببینیم چه پیش بعد از ان بازی دیگری پیش میاید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار